Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Ingen kåtstönar mig i örat förutom telefonförsäljare. 

"Hej ehumstön jag flås ringer ehumstön eh um från ehum um" 

• Mariohn

Det är jättekul att ge V mineralvatten. Han fryner på näsan och skriker "Iiiiiih" 

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-14 14:39:11 följande:
    Jag har agentröv. Men den är på väg bort, nu, som tur är...
    Vad är en agentröv? 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-14 14:40:43 följande:
    En sån hemlig röv, som smälter in i bakgrunden och blir platt, om du ställer den mot en vägg... Not a good thing.
    jag skrattar rakt ut nu. Jag ser framför mig hur du ställer dig och lutar dig mot en vägg och det blir en stor ring bakom dig :´)
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-14 14:45:07 följande:
    Inte riktigt så, men... haha

Nä, nu skall jag bada ett barn, laga och äta mat, sen bada ett till och sen skall jag träna och förhoppningsvis få bukt med min elaka träningsvärk. Hej på er, assholes
    Jag ska luta mig mot väggen och försöka avgöra vilken sorts röv jag har. Återkommer med resultat. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-14 14:51:45 följande:
    Inte mot en bärande vägg hoppas jag *hjälpsam*
    PASSA DIG

Min röv fjädrar lite. Den är inte slapp och mjuk men inte stenhård. Det finns hopp.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-14 14:57:41 följande:
    Hahahahahaha! Det var en så idiot här inne precis

Snubben kommer in och vill ha nytt band till sin klocka. Han har en liknande på sig redan som han bytte band på för ett kort tag sen och nu vill han ha ett likadant till sin andra. Vi tittar och jag pekar på ett av de två banden som är i ödla (det han ville ha) men nej, det var fel. Pekar vidare på nästa ödleband och han bara -nej, 350 kr kostade det. Det jag pekade på först kostar 650 och det andra 375. Jag bara -Nej, vi har inte så många ödlor så det måste ha varit det här (pekar på det för 375).

Idioten bara (skrattandes elakt) -Inte, jag ser flera stycken här (och tittar först på Linda och sen på mig.....)

A-hole.
    Hahaha hur kan du få sådana uppenbara öppna mål utan att sparka bollen stenhårt??? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-14 15:01:19 följande:
    Jag är serviceminded.......Drömmer men Linda gav honom onda ögat. Han verkade inte bry sig, dock. Tyckte själv han var jätterolig.
    "Vi har bara klockor som kostar över hundra kronor här så du kanske ska gå till en affär som du har råd att handla i?"   *icke serviceminded* 
Svar på tråden The return of the Lolilla