Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-10-13 15:47:06 följande:
    kombinerar olika svar och säger fäbojäntan
    fniss
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 16:20:42 följande:
    Satan vad kunder jag har nu, roligt!

med tungan då eller?
    Snart jul. Pracka på dem allt möjligt med motiveringen "vill du ha en gammal klocka och missa julen eller???"
  • Mariohn

När ska man skruva på klockan? Nu vet jag ju att ni kommer att ljuga och ställa till det för mig men ändå. 

• Mariohn

Jobbigaste förklaringen EVER

"

Ett jätteenkelt tips är att bara tänka på SOMMARMÖBLERNA!

På våren ska sommarmöblerna UT, men innan dess måste de rengöras och eventuellt MÅLAS!

Då SPRINGER MAN IVÄG för att slippa hjälpa till! = framåt en timme (eller helst mer för att vara på den säkra sidan!)

På hösten virar man IN sommarmöblerna i någon bättre begagnad presenning, alltså PRESS! (Tänk BÄNKPRESS!)

Då FALLER MAN IHOP av trötthet! = bakåt en timme (helst med en öl framför TV:n!)

"
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 16:38:55 följande:
    Vad jobbade du med innan du blev mammaledig? Du känns liksom som den där idésprutan på ett månadsmagasin som fyller ut tomrummen i tidningen med små fyndigheter.
    Tror du mig om jag säger att jag delvis arbetar med människor som har svåra personlighetsstörningar?
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 16:56:34 följande:
    Jag måste väl tro dig, eftersom det verkar som en rätt skum grej att ljuga om :)
    Om inte annat jävligt tråkig och meningslös
  • Mariohn

V har inte bajsat på hela dagen och hans pappa kommer om en halvtimme. Håll tummarna för att detta blir en bajsfri dag för mig!

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 18:58:24 följande:
    ställer du fram dina ute möbler eller tilbaks dom i föradet?
    Jag har inga utemöbler för jag har nyss flyttat och slängt ut allt. Slipper jag skruva då ?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 19:17:03 följande:
    nej man maste skruva om man inte vill vara lite efter
    Då ska jag skruva! Långt fram
Svar på tråden The return of the Lolilla