• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-07 11:44:24 följande:
    tvätmaskin är livet pa en pinne vi har tva och en torktumlare!
    *fick ett anfall av svartsjuka*
    Det är min dröm. Två tvättmaskiner! *suck*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-07 14:04:10 följande:
    For fucks sake......Död

Jag bajsade under förlossningen och är jättestolt över det!
    Det är bergis nån av er! *blänger på störnicket*
    Zimlis skrev 2010-11-07 14:31:03 följande:
    Parkeringsproblem löst www.wimp.com/perfectcar/
    En sån vill jag ha!
    Jag måste leta rätt på filmen jag fick av gubben, skrattade som en hyena när jag såg den.
    Vänta lite!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Zimlis skrev 2010-11-07 15:11:27 följande:
    *trummar med fingrarna*
    Tada!

">

• M C
    Zimlis skrev 2010-11-07 15:18:16 följande:
    Jag har iofs sett det förut, men skrattar lika vansinnigt mycket ändå.. hamster song gör sej som aldrig förr
    Jag har på riktigt sett en tankning från fel håll, men det va en man *mohahahaha*
    Jag blir så fulli skratt av parkeringen - det är ju inte ovanligt att man ser en kärring hålla på så där! EN vän till mig fick parkera åt en kärring på stan. Lika gubbens gamla jobb på macken - mycket underhållande när man på 2+2 pumpar på macken, fyra ombackningar ändå inte få till det med pump och tank på samma sida...Tyst
  • M C
    Zimlis skrev 2010-11-07 15:25:23 följande:
    *garvar ihjäl*

Det är ju så bra med att han bara "hopp in i bilen och ratteliratt så va det klart"
    JA! Exakt. *fnissar lite till*
  • M C
    Zimlis skrev 2010-11-07 15:43:34 följande:
    Sen undrar jag hur man lyckas volta i ett grindhål - totalt obegripligt

Nu ska jag göra äppelpaj
    Ja, vadfan var det? Exakt mitt i grindhålet!
  • M C
    Jazza skrev 2010-11-07 18:34:18 följande:
    Hello! Ah, jag har fått massage idag. Fantastiskt skönt var det. En granne till mig är massör och hon bjuder in vänner, emellanåt och kör ett rejs under en dag, så idag hann jag med en vända. Har ni haft bra helg, alla?
    Jorå, inte den värsta direkt.
    Jag har ju blivit med motionscykel, började i torsdags med 3 km, igår 4 och idag 6 km. Är inte det väldigt bra? *nöjd* Jag vill inte spränga nån muskel så jag blir liggande, därför tar jag det lungt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-07 19:08:08 följande:
    Nu ska jag äta lamm, röka vattenpipa och spela poker. Ni andra kommer säkert att också ha jättekul........Drömmer
    Jag planerar mitt kök. Vi har bråkat om hur spottarna ska sitta, men det blev i vanlig ordning som jag ville.
    Åt oxfile. *sneglar på vinet*
    Imorgon ska jag måla taket.

Yey!
    Jazza skrev 2010-11-07 18:53:03 följande:
    Det är skitbra Heja dig! Glöm inte stretcha dig ordentligt, bara!
    Stre.. vaddå?
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-07 19:10:19 följande:
    Jag håller på att baka bröd, tyvärr upptäckte jag lite sent att vetemjölet var nästan slut så nu har jag källarfranskedeg innehållandes vetemjöl, sojamjöl, durumvete och vetemjöl special på jäsning.
    Hahahaha, berätta hur det smakar!
    Om du hoppat sojamjölet hade det bergis varit gott.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-11-07 20:03:01 följande:
    Borta. Vill inte ha dem längre - just nu ivf. Har funderat ganska seriöst på att avregga mig.
    *kram*
Svar på tråden The return of the Lolilla