• M C

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-29 09:56:06 följande:
    "Det svala och rena nordiska" verkar inte ha varit ngt större fenomen på den tiden.
    Nej, inte direkt. Furufest!
    Sven Justus skrev 2010-10-29 10:05:07 följande:
    Utseendemässigt är jag mer lik mamma. Men personligheten är helt klart pappas. Och varje dag som går blir jag mer lik....på både gott och ont. Jag har nog anammat alla hans mossiga intressen vid det här laget.. :)
    Hahahaha, underbart! Göra seglebåtar, samla frimärken och kratta löv typ?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-10-29 09:56:11 följande:
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:54:24 följande:
    Under mina fem första år tror jag inte jag var klädd i några andra färger än brunt, senapsgult eller rött. Men jag verkar ha varit ett lyckligt barn ändå, att döma av bilderna.  :)
    Glada minnen, we turned out alright
    Nej och nej. Jag har inte så många glada minnen, det är så brunt allting. Fortfarande. Morsan har kvar samma inredning idag.
    Och jag är inte såvärst OK, nej. Men det är väl inga nyheter?Drömmer
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-10-29 10:19:11 följande:
    I know sweetie, I know......
    Jaja, vad är väl en bal på slottet?

Mina killar tittar jättemycket på Askungen just nu. Som julafton flera gånger varje dag.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-01 08:35:58 följande:
    Morning people Solig

Det här blir en bra vecka. I morgon tjejmiddag med bästisarna och sen ledigt hela familjen tors-sön. 

I helgen ska vi ta med all personal, både alla som jobbar nu och några av de gamla och gå ut äta trevlig middag och lösa mordgåtan.se sen ska vi sova på hotell. Ska bli jättekul
    Roligt! Ha det skitkul!
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-11-03 08:49:34 följande:

Klassisk.
    Den ska gubben försöka fixa tills på fredag. Han ska vara Berra då.
    Men min dator la ner igår, vi får se hur det blir med sånt där.

Min dator har tvärnitat, hur irriterande är inte det? Och att jag är hänvisad till den fasta? *grrrr*
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-03 08:56:48 följande:
    skriv och tryck pa papper som man kan stryka pa pa tröjan!
    Det är planen. VI har pappret sen förut, ska bara orka göra det med...Drömmer
  • M C

Ja, usch vilken jobbigt sits den där japangrejen!

Morning skänks! Försökte skriva hej förut, allting låste sig. Har en supergammal surfmotor, datorn är reebootad.
    Vi hann rädda bilderna, med ett skrik. Av 35 omstarter funkade 3 och då kunde vi dra över dem.

Nu är texten tjolahoppig. Liten och stor omvartannat. *suuuuck*

• M C
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:09:40 följande:
    Kanske läge att skrota den och investera i ngt nytt?
    Den har ff kvar garantin. Inte ens två år alltså.

Nu har 80 uppdateringar installerat sig, jag har fått tillbaka IE8 och allt ser ut som vanligt.
    2timearound skrev 2010-11-04 09:31:43 följande:
    Jag vet! Just de som svarar är jag mest fascinerad av. Att orka hålla på med a, b, etc och verkligen svara utförligt, SOM ATT NÅN BRYR SIG

.......
    Jag har gjort frukost på sängen åt min familj, äggmacka och juice och yoghurt. Nu kollar de på film och jag fulsurfar. Det är mysigt.   Sitter du på ditt dammiga kontor? 
    Det blir väl som vanligt i sånna där trådar, alla svarar men ingen läser.
  • M C

Skumt. Jag trodde jag läste sista sidan!

*suck*

Zimlis skrev 2010-11-04 14:35:55 följande:
    Och genast tänker jag på "Gäster med gester" *gammal*
    Det var ju höjdpunkten på lördagen! Vilken var din favorit? Jag gillar Jeja Sundström.
Svar på tråden The return of the Lolilla