• M C

The return of the Lolilla

Här kommer man och hälsar på och får direkt några snoppar i ögonen. Tack för det!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-10-19 14:28:54 följande:
    ha ha tydlige vet folk hur du ska lockas in
    *hmpf*
    Jag är en ordentlig fröken!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-10-19 14:43:53 följande:
    när da?
    Mellan kl 14.10 och 15.13.
  • M C

Hej....

Jag är arg och less. Har varit hela em med morsan. <-- Otroligt gnälligt.

Vad gör ni? Jag ska dricka vin snart.

• M C
    2timearound skrev 2010-10-20 16:44:32 följande:
    Skål inte jag.

Jag har också varit en gnällig bitch tjej idag. Men I´m over it now!
    Jag har precis vinkat ajöken till orosmomentet, det kommer nog ta nån timme till innan det är slut på gnäll hos mig. Jag ska älta det lite över ett glas vin eller två först.
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 16:47:06 följande:
    Moderator kände sig tydligen tvingad att plocka bort Dag Finn.

Sen ska jag tydligen bli oduglig farbror i april igen.
    Jag köpte den tidningen då. Sen satt jag stum och tittade på snoppen på en av de mest obehagliga popartister jag visste då - helt oförberedd på nakenchocken. Jag är och har altlid varit en mowhawk-tjej, just då var det några som hade det faktiskt. Trance Dance. *nickar* Därför ägde jag tidningen i fråga.

Grattis! Jag blev faster förrförra veckan! Igen!
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 16:53:50 följande:
    Tack. Det är ju glädjande att det iaf är min vettige bror som behagar yngla av sig.

Knissen: Jag heter Bosse.

MC: Tacktack.
    Det bästa med andras barn är att man kan lämna tillbaka dem när de börjar skrika...Tyst
  • M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-20 23:54:52 följande:
    Hej hej hej. är helt störd nu skakar och är typ helt knäpp. Wynja blev attackerad av en hund nu när jag var ut med henne. Värsta jag varit med om under mina snart 10 år som hundägare.
    En sak är tydligt mitt jycklo måste ha nån sorts hundänglavakt eller bara världens jävla tur.
    *kramar om*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-10-21 13:24:19 följande:
    Det SNÖAR!!
    VA??? *avis*
  • M C
    2timearound skrev 2010-10-22 09:19:33 följande:
    Nonono. Jag älskar min ålder, men jag vill inte SE UT som min ålder.  

Jag skulle verkligen inte vilja vara 25 igen. 
    Just så.
Svar på tråden The return of the Lolilla