• M C

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-08-09 18:55:03 följande:
    Du är ett föredöme och prydnad för familjeliv.se !
    M C skrev 2011-08-09 18:52:08 följande:
    Ja, det är ju jag som skriver det - en svensk medelålders muppa. Då är det svenska.

Tyst

Hm, det låter som hennes MO.

Iallafall har jag sett 1,5 säsonger av Castle nu, ME LÖV. Jag älskar de rappa och roliga replikerna, han är ju görsnygg underbar!
    Har du sett Psych? Lite samma.
    Ja visst är den söt!   Tänk att vi missat den!  Måste kolla in Psych .
    O HOLY GOAT - har du sett Castle s02e06 än? Introt där är bara TO MUCH, jag garvade så högt att barnen gav mig undrande blickar!
    Psych är vansinnigt roligt, filmref:en duggar tätare än de pryda skämten i Stargate!
    Ökänd skrev 2011-08-09 18:58:01 följande:
    Självklart är det korrekt svenska när du skriver det. Kyss
    Nu drar jag nattmössan över mig. Återkommer inatt om jag vaknar till liv. Pöss!

Gonatt mitt hjärtas dröm, må du sova hårt och vakna utsövd!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Zimlis skrev 2011-08-12 17:12:24 följande:
    Fredag!!
    Yey!Skål
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Herregudarskymning, har ni hunnit dricka er fulla? Jag måste ikapp!
    *dricker som fan*
    Ikappaofobi!

Jag råkade göra mig rolig och nu är det ett bevingat ord bland minst tio personer.

Nån raglar märker jag, bäst att göra'na sällis! *fyller på*

SkålSkålSkål
    Skål

*fylleri*
    Skål
    Skål
    Skål

*full*

Skål

• M C
    Ökänd skrev 2011-08-12 19:19:54 följande:
    Vuxenmobbing.... Gråter
    Mja, mera "vi retar dumfan som hade huvudet under armen".
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2011-08-12 19:59:04 följande:
    *dricker whisky*
    Det ger hår på bröstet, kör på barra!
  • M C

Jag är mest arg för att inte jag var nämnd som en mobbare, jag får ju höra det jätteofta ju!

• M C
    etanol skrev 2011-08-17 22:54:28 följande:
    JÄVLA MOBBARE!

Så, nu kan du sova gott igen.

Gnatt
    Mmm, tack! Det värmde!
    Ökänd skrev 2011-08-17 22:54:46 följande:
    Ingen vågar.
    KAN ha att göra med mitt verbala slagträ i äkta mahogny...
  • M C
    Ökänd skrev 2011-08-18 17:51:23 följande:
    Här på fl är det inget att vara stolt över. Verbal förmåga alltså. Sådant skall kuvas. Och anmälas, anmälas, anmälas. Alla som har verbal förmåga är "mobbbare". There I said it - du är en mobbare MC.

(nooooot)  
    Ja. En stöddig och "simpelton" till mobbare är vad jag är.
    Simpeton är fö ett epitet jag fått av en "filosofiprofessor" som förnekade sin gudstro och propagerade för ID i skolorna för att "det är viktigt att lära ut allt". Kräks
    Jag är rätt nöjd och kan med rätta kallas mobbare när det gäller filosofen ifråga, men han gör sitt bästa för att trycka till mig så det går åt båda hållen. Mycket underhållande!
    När sen professorn gick till personangrepp anmälde jag som den laglydiga individ jag ärDrömmer - då tyckte han det var småsint och löjligt. När sen jag callade hans bluff och kallade honom lögnare anmälde han som fan tillbaka.
    Märkligt.
    Tyst
    Fuuuuuuun!Skål

Öht gick min närvaro här upp direkt när jag hittade denna underbara mupp, så vi kanske ska vara tacksamma för typen?
  • M C
    etanol skrev 2011-08-19 12:20:07 följande:
    Alla som tycker nåt avvikande...

Så jag håller med
    Håller du med mig är du avvikande, bäst är att vara mer PK än jag är.
  • M C
    knisse skrev 2011-08-19 16:40:53 följande:
    att mobas är alltsa pk?
    Näää, hur fick du till det?
    Det är PK att kalla folk för mobbare. Eller snarare "krängtningar"

Quiz: www.familjeliv.se/Forum-27-420/m60598224.html
Svar på tråden The return of the Lolilla