• M C

The return of the Lolilla

Bäst av allt är att trollet i fråga har kopierat hela konversationen och talat om att ha anmäler. Då får man ju allt det roliga kvar om det skulle tas bort.
    TystDemon

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2011-08-28 22:34:34 följande:
    Fick 5 gröningar häromdan Oskyldig
    Va? Jag har inte fått nån enda än!

Avensjuk.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    etanol skrev 2011-08-28 21:53:43 följande:
    Hahahaaaa...Sluta sparma tråden...

Sry, SLUTA SPARMA...*asg*
    Anmäler.Skrikandes

*rotflmbao*
  • M C
    Ökänd skrev 2011-08-30 15:49:30 följande:
    Njae, typ. Har en "bad hair day" skulle man kunna säga.
    Jaha.
  • M C
    Ökänd skrev 2011-08-31 20:20:43 följande:
    Krengt eller glatt överraskad?
  • M C

Ser inte bättre ut än att jag faktiskt jobbar - men förhoppningsvis ska jag vinka in några mille på lotto så jag slipper.

• M C
    Jazza skrev 2011-09-01 19:58:31 följande:
    Sådär, ärligt talat.... Spenderades med influensa i sängen, jag var ful och hade feber, liksom.... Men jag är på bättringsväg nu, iaf
    Kan ju vara värre - du kunde jobba och ha svärmor på besök. Min svärmor.
  • M C
    Jazza skrev 2011-09-01 20:03:24 följande:
    Man ba: Have I died and gone to hell?
    Muuuahahahahhah!Demon

(yes.)
  • M C

Nurå!

Skål

Jag vill ha en munkjacka som störnicket visade mig på. 50 dollares betyder 250 bagis plöss täxes = 400 eller så misstänker jag.
    So say we all.
    Jädra störnick och locka in mig sådäringa.

• M C
    knisse skrev 2011-09-02 22:24:47 följande:
    5-2
    5-7?
Svar på tråden The return of the Lolilla