• M C

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-08-19 16:48:06 följande:
    Observera det extra "b" som las till efter "bara" - det är knissens mobade saknade b som hamnade där *så vet ni*
    Mmm, snygg räddning!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    etanol skrev 2011-08-19 16:58:36 följande:
    När bokstäverna börjar dansa tango i otakt menar du...få se....*kollar på klockan*....det borde ske inom 7 minuter, har ju tatt ett glas vin redan already... *fliiin*...äh säg sex...
    Again with the sex! Förvånad
    PORRSTINTA!!!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*dör*
    *dricker vin*

• M C
    knisse skrev 2011-08-19 18:02:50 följande:
    ha, du njuter! vi vet att du njuter!
    (jag tränar pa att sätta komma)
    Mmm, erkänner my lord.

Men jag vet att ni ljuger, survin dricker man INTE!!!
    etanol skrev 2011-08-19 18:17:05 följande:
    "Flaskorna gick i golvet med ett KRAS och hon kände små svettpärlor som sakta letade sig ner mellan brösten.
    Hur skulle hon klara sig ur denna knipan? Doften av det sura vinet letade sig in i varje por och den blommiga duken som hängde ner över bordet hade blivit alldeles fläckig.

DÅ ringde telefonen och hon svarade med darrande röst; Hallå? Medans den som ringde talade spred sig ett lugn över hennes ansikte, och ett leende lekte i mungipan. Hon visste att hon var räddad, att kvällen var räddad. Det skulle ordna sig"

HALLÅ ALLA, det kommer en lastbil! Med öl å vin å sprit!!! *jublar*
  • M C
    knisse skrev 2011-08-19 18:30:52 följande:
    det bränner man bränvin av eller?
    *hmpf*
    NÄ, man slänger bort skiten - eller donerar till svärmor. Vilket som är lättast.
  • M C
    etanol skrev 2011-08-19 19:33:13 följande:
    Bra spenderad halvtimme! Själv har jag bjudit ut mig till än den ena å än den andra
    I den polska-horan-stassen?
  • M C

Hello värdelösa skänks, hur är det på en lördagskväll? Fylla, kortkort, nätstrumpor och kådisar?

• M C
    Ökänd skrev 2011-08-25 23:58:26 följande:
    Detta www.familjeliv.se/Forum-23-82/m60555666.html
    knisse skrev 2011-08-25 21:50:29 följande:
    JAHA
    Haahahahha, jag DÖR! Det är ju en robot som talar!
  • M C
    Ökänd skrev 2011-08-25 23:58:26 följande:
    knisse skrev 2011-08-25 21:50:29 följande:
    JAHA
    Sluta sparma!
    *dör en plågsam död i skrattspasmer*
  • M C
    Ökänd skrev 2011-08-26 17:40:28 följande:
    Nej.
    Jaha.

Är det bara jag som talar som en robot när jag läser dessa rader?
    Konstigt.
Svar på tråden The return of the Lolilla