Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-30 08:40:30 följande:
    Skönt!
    Inatt hade jag sån mensvärk så jag fick gå ner och lägga mig i soffan, med munnen full av piller. Var helt säker på att våra synkade själar slogs an och att du hade värkar
    det är det enda som är bra med att vara pa smällen man slipper mensverk!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-07-30 15:44:54 följande:
    Och ändå ska den äckliga jävla solen hålla på och smyga där bakom molnen så att det inte blir någon riktig höstfeeling. Jag blir så jävla arg.  Vem fan tror den att den är? pallar inte med fenomen som tror att hela världen kretsar kring dem. 
    jag kan bara halla med!!

hallo jag vill göra upp eld vill ha tea och scons och inte fan ska solen halla pa och smygvärma upp luften...
    mer höst at folket!!
    snabare mörka kvällar och disiga mornar och fmer ärgade löv och mogna äplen!!!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 18:00:06 följande:
    Säkert bra imorrn*bestämmer*
    snofa ner dig i soffan med mys tecke och godis och lat dig vara gnällig det är du värd!!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 18:03:52 följande:
    Jazza då eller?

Jag äter godis ivf!
    klart att jag menar jazzan! dig är det ju inte synd om... ni ska första vad jag menar !!*gör en anolf*
  • lokisse

jag har kokat eget schampo i dag för första gangen, de ni!

• lokisse
    Jazza skrev 2010-07-30 18:08:43 följande:
    OMFG, har du sett länken Totajmer lagt in på FB? det kunde vara du!
    är genast förolämpad!

hua!
    fast att göra schampo var kul! nu ska vi bara kolla om man kan använda det med. om det blir bra tänker jag göra lyxiga badoljepraliner med kakaosmör och coola dofter
  • lokisse

har ni slutat prata med mig nu?
    *snyft*
    bara för att jag har gjort schampo själv??

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 18:39:40 följande:
    Fastnade i Gillatråden.

Rätt coolt att göra eget schampoo får jag allt säga.
    det säger du bara för att jag ska sluta gnälla som en ooljad dörr.

om det funkar och haret blir bra sa tänker jag fortsäta med det efter som man kan välja helt själv hur det ska lukta och sant
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 18:43:42 följande:
    Första gången du gjort det?
    japp.
    med lavendel doft denhär gangen.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-30 18:51:41 följande:
    Lite terapiarbete såhär innan minimops kommer?
    ja det är nog precis vad det är!

har även ett par sköna resept pa badoljepraliner med rosenblad och lyxiga oljor... det skulle kunna bli bra julklappar till folk eller ga bort presenter
Svar på tråden The return of the Lolilla