Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

vi har värdens mysigaste höst väder i dag det är genom gratt och regnar riktigt mycke hela tiden jätte härligt!

om jag inte varit sa trasig sen i gar hade jag och mops hoppat i alla vattenpölarna pa gatan!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

jag tänker tända en brasa pilluta er va!

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-05 13:52:22 följande:
    Är det kallt hos dig?
    ja inte riktigt kalt men det är ca 15 grader och regn och riktigt genom gratt väder!
    jag älskar det!!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 16:55:14 följande:
    Klart ni får se klänningen. Om en månad
    vill se nu pa stuts!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 16:57:46 följande:
    Jag vet, jag skulle bett tanten fota den när jag hade den på, förut, men så kom det in asmkt kunder så det blev inte av.... De kort jag har är gamla, nu är den ju ändrad. Dessutom har jag ff inte hittat sladden mellan mobil och dator, så nuff nu!
    *lipar at*
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-05 21:22:30 följande:
    Har jag missat något väsentligt?
    inte vad jag vet...

jag är trött och trasig! gar snart och lägger mig i vatten och sedan tar jag min snuttefilt och drar nagot gammalt över mig
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 21:25:58 följande:
    Gubben?
    nä nagot som inte är sa tungt och jobbigt...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 21:31:51 följande:
    Du är så jävla snål, va....
    du kan fa lana honnom om du vill...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-05 21:44:54 följande:
    *skrattar ännu mer*

Fast, en seriös fråga till er föräldrar - stor skillnad i sexlivet efter barnen kom?
    vilket sex liv??
    jag hör ideligen detta ord och fattar ingetalls!

god morgon föresten!
    i dag kommer nora min polska städ dam! jag älskar nora hon är fantastisk! sedan ska jag bädda iordning i gästrumet (pa tisdsag kommer mops kusin för att kunna passa mops medans jag klämer ut lillasystermops) sedan gar vi till mops bästa kompis som blir tva i dag (hon ska fa en lillasyster den 18.08 roligt nog)
  • lokisse
    BamBam skrev 2010-08-06 09:53:45 följande:
    Är det så man gör i Tyskland? Klämmer ut ungarna på BF. Coolt.
    om man har graviditets diabetes far man inte ga över tiden här det är ganska skönt faktiskt!
Svar på tråden The return of the Lolilla