Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-18 22:30:34 följande:
    Eftersom ni är tråkiga, går jag och lägger mig. *konstaterar* Natti natti!
    Så där ja nu kan ni komma fram och låta festen börja!
    M C skrev 2010-03-18 23:36:55 följande:
    Du vet de däringa vita fyrkanterna? Man kan göra bilden mindre med dem.Annars: HOT mf!
    Han är ännu hetare i böckerna! Måste säga att böckerna är riktiga trosjuiceframkallare! När jag läser så ser jag skarsgård som Eric men karaktären är ännu bättre i böckerna tycker jag.
    lokisse skrev 2010-03-19 08:56:07 följande:
    för att det är typ 5 inlägg sedan du skrev eller nagot i den stilen...och da räknar dom det inte som svar pa ditt inlägg längre
    Aha så det gäller alltså att puffa trådarna för egen del och hetsskriva.
    Gomorron förresten!
    lokisse skrev 2010-03-19 09:16:32 följande:
    god morgon min sköna böna!
    Skiner solen i Tyskland är det vår där nu?
    lokisse skrev 2010-03-19 09:22:56 följande:
    ja! i dag är det lite disigt men det ska bli kalasväder till helgen igen
    Fan va najs att inte bo i Mordor!
    lokisse skrev 2010-03-19 09:29:22 följande:
    ja pa sa sätt är det det!men att bo mit i europa har även sina nakdelar... typ inget hav och det blir varmt pa sommaren.men innom fyra timmar kan man ta sig nästan vartsom helst i europa och pa 8 timmar är man helt fri att välja land...det är ganska trevligt
    Låter riktigt trefligt och bra!
    M C skrev 2010-03-19 09:35:17 följande:
    Jag valde att bo här, vad är det för fel på det då? Fast om gubben får sin vilja igenom blir det sydamerika. Han lobbar för att vi ska få åka med hans jobb till argentina eller brasilien.
    Din man verkar vara smartare än dig.
    lokisse skrev 2010-03-19 09:35:33 följande:
    jaha...ja han kanske inte riktigt förstod att du ville ha ett svar. killar behöver ofta en direkt fraga för att fatta att dom ska svara.typ hej hur är läget?
    Det är så sant. Jag kan parata med karln utan att få minsta lilla stödsignal och knappt ögonkontakt sen kan han hävda att jag inte berättat något för han. Bäst är att baka in frågor eller avkräva en bekräftelse på att meddelande är  uppfattat.

Min teori är att alla män har mer eller mindre drag av autism så det gäller att vara specefik i kommunikationen med dom.
Svar på tråden The return of the Lolilla