Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-19 09:49:56 följande:
    Men det är inte jag som är bromsklossen, det är hans jobb. Jag har okejat, hans skulla aldrig dra igång en sån kampanj utan att ha mig med i båten.Fan, jag skulle svimma av glädje om jag fick bo i nåt spansktalande land några år! (som inte är spanien då, är lite less på det)Ja, jag vet att brasilien är portugis, men hey, jag fattar tom italienska! SÅ olika är de inte.
    De snygga karlarna i de länderna är jävligt snygga. Alltså Inte alla men dom som är det.
    M C skrev 2010-03-19 10:04:44 följande:
    Alla är snygga där! Jag kommer vara den Rosa Elefanten, som apan på furuvik typ. Den enda som inte är brun, smal och snygg.Men det finns så mycket kul i sydamerika. Värme tex! Jag skulle inte ha ont i lederna öht!
    Hahaha! Kör hårt det finns ju internet  där oxå
    Hercule skrev 2010-03-21 21:12:42 följande:
    ohja
    Förväntar mig inget annat från dig men med de andra harpynjorna vet man aldrig så noga med
    2timearound skrev 2010-03-21 22:03:08 följande:
    Mmmmmm.....bortsett från det lilla fakumet att ts är en MAN. Alla skriver inte under falka alias som vissa *pekar på Nicket*, en del av oss står för vilka vi är!
    *fnys* Jag skriver inte som anonym
    2timearound skrev 2010-03-21 22:11:20 följande:
    *skyler mig från Nickets utfnysta snor* Äckligt..........Wazzup tjockis? Ligger du omkring på divaner på dagarna nuförtiden?
    Jepp jag kligger helst framstupa sidolägge uppallrad av kuddar i soffan. 10 veckor kvar nu. Beroende på dagsformen så mässar jag det för mig själv för att försöka finna tröst eller så gnäller jag och kvider 10 veckoooor kvar!!
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 22:50:36 följande:
    Är det foglossningar som sökar för din del?
    Jo jag har ganska jobbig foglossning men värst är det med ryggen och magen. Magen är så tung nu och det känns som att bubblert är större än utrymmet där inne det och att matsmältningen typ lagt av gör att jag mår ganska illa hela tiden.
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 23:19:39 följande:
    Låter jobbigt. *kramar om*
    Tack{#lang_emotions_sunny}
    M C skrev 2010-03-21 23:22:04 följande:
    Japp, en klockren åtta på gnällskalan. *nickar*
Svar på tråden The return of the Lolilla