Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-08-07 13:06:48 följande:
    Är det idag Knisse ska föröka sig? 
    nä... den 16.
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-08-07 15:27:15 följande:
    Aha  
    de är evigheter kvar!!
    *gnäller och gnyr*
  • lokisse

nu ska vi över till grannen och grilla.

vill inte... har ingen lust att träffa folk och vara trevlig (ni är undantag er vill man alltid träffa)

• lokisse
    M C skrev 2010-08-07 17:38:30 följande:
    Ha det så himla kul hjärtat - glöm inte att njuta av att vara enbarnsmamma nu såhär på slutet! Gå på bio och sånt nu när du bara har en!

...är fö det mest korkade råd jag fick när jag väntade barn. Om jag vill gå på bio så gör jag det, har man småbarn har man ändå ingen lust. Ville bara säga det så ingen tror att jag verkligen menar det.
    sitter här med det lilla hjärtat i halsgropen och försöker andas normalt igen efter choken...
  • lokisse

käns som om jag har feber... fryser och är ruggig och trött...

*tycker synd om mig själv*

• lokisse

jag ska ocksa dricka kaffe (jag far det pa söndagarna sa dr mullvad för att jag är sa duktig med min diet) jag har gatt ner 3 kg sen jag började äta diabetesrätt fast jag borde ga upp ca ett halvt kg i veckan... mern alla mar tydligen bra och är nöjda. alltsa har jag sen start fran grav gatt upp 2 kg.

• lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-08 10:37:41 följande:
    Jävlar i min lilla låda vilket psyke du måste ha!! *impad*
    Jag skulle aldrig kunna vara så duktig när jag är på smällen hade blivit inlåst satt i tvångsjacka och noga övervakad innan jag skulle komma i närheten av en liknande bravad.
    ha ha ha inget att vara impad över jag är gnälligare än en ladgardsdörr som man inte oljat dom senaste hundra aren
  • lokisse

var och hur och varför har du knatart i tva dagar?

• lokisse
    M C skrev 2010-08-08 11:13:04 följande:
    Vi åkte till Furuvik i fredags, sov i Gävle och åkte till Järvzoo i lördags.
    Allt var toppentoppen utom sängen. Stenhård, mina värkande muskler orkade inte med det.
    Ungarna sprang överallt hela tiden, tom när de var stentrötta i nerförsbacken på Jävzoo blev det lite springa. Minior sov i 1,5 timme i bilen hem...

Alltså, ungarna springer ju hit och dit, men får samtidigt vila när de åker karuseller. Enda gången jag vilade var just i en karusell, sen sprang jag runt på asfalten med min fjantiga kamera. Sen var det inte så mycket mat direkt, jag hittade just inget att äta så jag gick runt på vatten.

OH: vi åt skitgod mat på scandic! Bättre barnmatsmeny har jag aldrig sett förr - det var superbarnanpassat! Hjärta
    (Kan bero på att Jamie Oliver hade komponerat menyn, vad vet jag?)
    Mysigt det later!!
  • lokisse

det finns riktiga?

jag vill ha en riktig fatta hur bra det skulle vara att ha i köket

Svar på tråden The return of the Lolilla