Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-10 09:45:52 följande:
    Loknisse: Gillar du deckare?
    oh ja!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-10 09:41:33 följande:
    Lantliv.
    det kan man ju nästan inte läsa där är det ju bara bilder men den är trevlig
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-10 09:50:13 följande:
    Då kan jag rekommendera Jo Nesbö. En norsk deckarförfattare som gjort en serie om 7 (8) böcker, som är riktigt bra.
    later spännande!
    ska kollas upp!
  • lokisse
    M C skrev 2010-08-10 09:53:20 följande:
    Jag läser Nora Roberts just nu. Det är porr-deckare. Tyst
    ha att du skulle läsa nagot där det inte fanns nagon naken karl med skulle överaska mig 
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-10 10:06:01 följande:
    Jag införskaffade och började läsa Markis de sades juliett för ett tag sedan men fan så besbviken jag blev
    den har jag oksa haft i handen ett par ganger
  • lokisse

jag är pa ett fruktansvärt daligt humör.

• lokisse
    Jazza skrev 2010-08-10 15:46:47 följande:
    Oh no Ngt speciellt, eller bara allmänt less?
    allmänt less!
    vill inte mer nu!
    kan inte sova kan inte göra nagot roligt ...

funderar pa att bara ga och gömma mig i en garderob och komma ut först när barnet är där.
    holger skulle hämta kusinen pa tagstaionen men plötsligt kom han pa att han har möte och inte kan alltsa är det bara att pcka in mops i bilen aka till stan och vanka i väg med vildmopsen pa tagstadionen...
    mängder med sma saker som man inte borde bli arg över far mig att bli vansinig i dag.

• lokisse
    Jazza skrev 2010-08-10 15:54:35 följande:
    Oh, damn. Hur tänkte han, där?
    vada tänkte?? nu tar du i för mycke! sant gör inte min man han handlar eller later bli. jag sköter tänkandet
  • lokisse

nu tänker dom skörda fältet som ligger precis här brevid med...
    inte min dag i dag!
    maste stänga alla fönster annars lär vi fa städa hela huset...

• lokisse
    Jazza skrev 2010-08-10 15:56:52 följande:
    Dumpa!!!
    ha ha ha du är underbar tack för dagens första skratt!
    nu ska jag göra oss i ardning sa att vi kan vanka iväg snart! jätte kram och tack
Svar på tråden The return of the Lolilla