Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-10 16:02:33 följande:
    Gör det till din dag, idag. Hitta på ngt kul, på vägen, eller så? Och bada lääänge
    ska ske! vi stannar pa vägen och köper nagot dyrt och onödigt som glittrar bara för att!!! (hade jag fatt hade jag köpt choklad men vad ska en flicka göra om hon inte far äta choklad da far man gripa till ädelmetall)
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

och ett nytt halsband hade hon när hon kom hem!

nu är allt mycke bättre!

ska vara trevlig mot familjen tilloch med (ve den som säger att lycka inte gar att köpa dom har aldrig haft nagon koll pa hur trevligt det kan vara att köppa nagot helt onödigt bara till sig själv för nagon annans pengar)

• lokisse

godmorgon mina sköna!
    en natts sömn utan allt för manga avbrott kan göra under med humöret i dag känner jag mig harmonisk och nöjd. (kan bero pa halsbandet i gar med liknar det pa bilden)

kusin vitamin (malins 23 ariga kusin som jobbar med barn med autism om dagarna) är här och hon är toppen med mops och har jätte kul med henne. känns riktigt bra och jag kommer att känna mig helt trygg när det är dax att valpa!

• lokisse
    2timearound skrev 2010-08-12 18:36:35 följande:
    Jag har tittat på julsaker på Formex-mässan idag.
    oh vad jag blir sotis!
    jag vill ocksa titta!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-12 19:24:18 följande:
    Idag är jag ensam hemma. Jag har hyrt Sex and the City 2 och ska ha jättemysigt!
    att vara ensam ÄR skönt jag gillar det!
  • lokisse
    BamBam skrev 2010-08-12 19:31:52 följande:
    Vart fan har du hållt hus?
    jag har fist min semester gyn i ansiktet
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-12 21:45:20 följande:
    Han var säkert från Östtyskland och tackade för den friska luften?
    nä en yterst sofistikerad läkare som har det roliga namnet popp... (poppen pa tyska är knulla) hur kan man da bestämma sig för att bli gyn?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-12 21:48:02 följande:
    Dricker ni vin era fanskap? på en torsdag? Jag hade inget rosé
    nej nej sant gör jag inte!
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-12 21:50:21 följande:
    Jag har i alla fall skött mig exemplariskt. Oskyldig
    för ovanölighetens skull menar du?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-12 21:52:20 följande:
    Men det måste då känna skönt loknisse att komma in här en dag som denna. Att du fes gynekologen i ansiket är inte det värsta som har hänt idag. på hur många andra ställen skulle det vara så?
    det är sant!!

varför har nagon ätigt baj och hur kommer det sig att det är ögonflugor
Svar på tråden The return of the Lolilla