Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 17:55:40 följande:
    Midka skrev 2011-02-10 16:33:05 följande:
    Intressant... varför skulle den ena driften vara olik den andra?
    Du menar kanske med skillnaden varför jag särskiljer dem och ser tex tidelag och pedofila fantasier värre än en hetsig tanke om våld i vardagslivet.

Som sagt tanken är fri som sig bör. Tankar skadar ingen så länge man behåller dom för sig själv.
    En människa som fantiserar om att fista en häst eller knulla en hund kan dock göra det. Så länge personen inte gör det och förstår att inte leva ut det så ok. Men fortfarande i min smak vidriga fantasier.

Låt säga att jag nu skulle tända på och fantisera om grymt jävla hård sex, mina fantasier skulle kanske kunna få folk att gråta om de gick att se.
    I verkligenheten kanske jag skulle köra bdsm eller liknande eller kanske rent utav bara köra vanilj.Porren som konsumeras skulle kunna få feminister att sluta upp i fackeltåg (så kallad rapeplay/ spelade våldtäkter) men med vuxna peroner som frivilligt medverkar.

En person som tänder och fantiserar om att knulla djur lär ju inte runka till My little pony. Heder till de pedofiler som klarar sig på hentai för att leva ut sin drift.
    För de som tänder på tidelag och pedofili  och fantiserar om det  finns det även en marknad men med djur och barn som inte deltar frivilligt.

Visst tanken är fri men när det kommer till starka drifter och om det finns störningar såsom tidelag och pedofili med i leken varför bara tänka?

Därav gör jag skillnad och ser olika på drifter/störningar pga offren.
    Jag tänker så här:
    Jag blir så förbannad att jag vill slå mitt barn men jag gör det inte för jag inser att det är en drift jag kan kanalisera på ett annat sätt ( gå ut och gå, andas och räkna till 10 mm mm)

Jag (inte jag eg *funderar* nope, inte jag, jag)  tänder på tanken att ha sex med djur men jag inser att det är en drift och väljer att inte fantisera aktivt om det eller fortsätter en fantasi som är hemlig.

Jag tycker att slå ngn är en stark drift precis som sexualtitet. Man rår inte för att tanken kommer men det behöver inte betyda att man gör ngt med den.

I tråden dock! Jag tycker inte det verkar sunt att man vill chatta om saken ... om man har ngt i tanken är en sak men att vilja fördjupa det?    

Jag personligen, tycker inte om varken tidelag eller slag.  
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 18:32:07 följande:
    Vi ser nog olika på det. jag ser det som en störning och inte alls jämförbart med vardaglig ilska.
    Hmmm
    ja, vi ser nog olika på det...
    Men... av ren nyfikenhet... är det då inte en störning att vilja slå ett barn?  

Jag lägger ingen personlig värdering i det så länge det stannar vid en tanke utan det är mer så att jag försöker förstå hur du tänker. 
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 19:01:06 följande:
     Nej det är helt normalt.
    Hm.
  • Midka

Så... vad har ni ätit till middag? Här blev det soppa och våfflor.

• Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 19:08:14 följande:
    Köttbullar fyllda med ädelost med sallad och sparris.
    Mums! Nu ska jag lägga lilleman! 
  • Midka
    Midka skrev 2011-02-11 09:57:19 följande:
    Hmmm, jag får nog anmäla mig som dagens pucko. Jag ser inte...  Skäms
    Gomorron btw
    Äh men va faan! Var det bara att se han? Jag har letat efter något större som att han har djävuls svans/vingar or what ever. Det var ju inget.

*lunkar besviket in i duschen* 
  • Midka
    2timearound skrev 2011-02-11 13:24:31 följande:
    Satan, vad svårt det är att skriva CV! *useless slut*
    Meh!Vem var det som skrev den roliga julsagan? Knisse? Be henne skriva åt dig!
  • Midka
    Midka skrev 2011-02-11 17:41:15 följande:
    Meh!Vem var det som skrev den roliga julsagan? Knisse? Be henne skriva åt dig!
    Nej, nej jag menar Mahrion...  Skäms
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-11 15:13:19 följande:
    Mm ska bättra mig!

Titta vad jag har gjort!  *ler stolt och retarderat*
    Du behöver inte säga att dom är fina för det är dom verkligen inte men det är ett mirakel när jag lyckas skapa något oavsett hur bedrövligt resultatet blir. 
    Vilka fina leksaker till katten! 
Svar på tråden The return of the Lolilla