Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-02-16 15:07:48 följande:
    Orkar inte göra något & i detta fallet behöver jag inte känna mig jävlig för det. Hon vet vad som är "galet" med mig
    Helt ok! Uräkta om jag klampade in!
    Tänke nog att du kanske skulle må bra av att pyssla tillbaka lite och även att pyssla om dig själv men det blev lite fel av mig.... Obestämd 

Åk du och "krya på dig"!  Nalle 
  • Midka
    lokisse skrev 2011-02-16 14:59:46 följande:
    äter svanar?
    *förvirrad och rädd*
    Ja... tydligen! Håll dig inne för allt i världen!!
  • Midka
    Mariohn skrev 2011-02-16 17:01:26 följande:
    57000 kändes viktigt. Men nu går jag för jag vill inte vara här ensam. Det ekar. 
    För att du är 57 år?  
  • Midka

Tänk att du fick napp på den presen, Maran.
    *imponerad* 

• Midka

Har läst följande i tidningen M. En intervjuv med Jonas Wahlström där han beräättar en anekdot från Skansen:

"Fröken Larsson, den enda prerson som honom veterligen någonsin har blivit portförbjuden på Skansen: Fröken Larsson älskade elefanterna och elefanterna älskade henne. När hon uppenbarade sig rusade den äldsta, som heter Bambina, fram mot den låga muren och sträckte sin trevande snabel in under hennes kjol. -Det visade sig att hon hade trosorna fulla av sockerbitar, säger Jonas. Längst ut på snabeln har elefanterna som ett grovt vinger. Oj, vad tanten mådde bra."

Jag skrattade så jag nästan pinka på mig när jag läste detta...  

• Midka

Det är för att det snart är Let´s Dance. Alla laddar upp med popcorn mm....

• Midka

Dricker vin och väntar på att maten ska serveras.  

• Midka
    lokisse skrev 2011-03-01 21:10:16 följande:
    jag har ett riktigt förakt mot folk som är korkade. det är inte bra alls!! skäms över det men jag kan faktiskt se ner pa folk för att dom bara vägrar att fatta.
    Jag förstår vad du menar men problemet blir när jag själv inte fattar.... måste jag se ner på mig sjävl då..  
Svar på tråden The return of the Lolilla