Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

*musar*

• Midka
    poirot skrev 2011-03-28 20:40:40 följande:
    Uäck! 
    Och vad är det för fel på mus helt plötsligt?  
    Jag gillar min iaf!   *hrmpf* 
  • Midka
    Zimlis skrev 2011-03-30 19:40:21 följande:
    Kan vi inte bara hämta en elefant med Elefanter tycker om jordnötter
    Aha! Du är fröken Larsson som skansen Jonas berättat om! *nickar klokt*
  • Midka

SVT har haft en serie om sexualtiet på UR, det kankse vore ngt att spana in...?

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-31 19:04:11 följande:

Jag får fortfarande förfrågningar i inboxen angående min "synskhet" är inte det sjukt?

Jo. Folk.....  *suck*
  • Midka
    Sven Justus skrev 2011-04-08 15:20:32 följande:
    Nu ska jag vara lite petig och säga att vita är sexigast. Alternativt champagnefärgade. 
    Defenitivt inte på mig!  
  • Midka
    Zimlis skrev 2011-04-08 19:39:59 följande:
    Förresten såg jag en lexus idag och den jävelen hade valt den ultraläckra lackfärgen b e i g e - om man köper en bil för + 800000 sek VARFÖR vill man då ha en beige?? inget metallic inget glansigt - bara plain jävla b e i g e.. Om jag sagt detta innan så är det för att det är typ andra gången jag ser bilen..
    *asg* Håller helt med!
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-08 23:14:32 följande:
    Jo jag ska försöka men jag har blivit lite mentalt rubbad av att ha gått upp så mycket under graviditeten vill att det ska gå fort ner. Hatar att hata min kropp, egentligen vet jag det där och det är så det får bli. Ska köra "vanlig" kost nu men inga jävla lightprodukter.
    Kommer kännas så mycket bättre nu när jag kan börja röra mig mer igen.
    Stackars, stackars dig!

Jag har gått ner en del och inte är det via dieter så om du behvöer lite coatchning är det bara att droppa i inboxen! 
    Ps: light behvöer inte vara bara fel. Handlar om hur mkt kunskap man har om det.  
Svar på tråden The return of the Lolilla