Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2011-09-30 08:14:58 följande:
    Antagligen i någon håla, våra anläggningar brukar inte ligga på speciellt attraktiva orter.
    det skulle ju kunna vara här i närheten ju...och da skulle du kunna komma hit!
  • knisse

nä..
    mer trött och lite lätt iriterad.

jasg tror att det är för att det är jobbigt att bo hos nagon annan.

• knisse

eko!

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

den lever

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Naoko skrev 2011-10-15 23:06:05 följande:
    Ah, nu fattar jag! Tänkte väl att folk blivit lite väl puckade på forumet på sistone ...
    va!???? fattar inte...
  • knisse
    Naoko skrev 2011-10-15 23:12:48 följande:
    Om den här tråden far omkring i forumet och suger ut hjärnorna på folk så är det inte så konstigt att jag har börjat uppleva forumet IQ-befriat även med effelska mått mätt
    M C skrev 2011-10-15 23:08:37 följande:
    Hello bäjbs, howjadoin?
     Hej Jag funderar på att bli en zombie! 
    vada far runt...*tittar tomt*
  • knisse

jag är sa trött.
    vet inte varför.
    borde jag göra nagot at det?

• knisse
    Naoko skrev 2011-10-15 23:32:18 följande:
    Sova? 
    du är sa slug!
Svar på tråden The return of the Lolilla