Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:08:23 följande:
    Hahaha...om det ändå vore så väl

Fullt upp med livet rent allmänt kanske jag ska skriva istället   
    och hur gar det för dig? har du vant dig vid att bo själv och allt som hör till
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:14:44 följande:
    Jodå, jag har vant mig. Dock är jag inte klar i lägenheten men det får vara tills något infall kommer över mig igen
    och med mor funkar allt som det ska?
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:19:43 följande:
    Absolut. Det funkar hur bra som helst

Hur är det med knattarna? Full rulle dagarna igenom? 
    och om'! jag behöver semester...
    liten far fyra kindtänder pa en gang. man kan ha roligare än hon just nu
    stotjejen har hittat en stegring pa trotsig och driver mig till vansinne (och sig själv till förtvivlan)
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:25:19 följande:
    Stackars lilltösen

Humör i stortösen?  
    humör er dagens underdrift.
    hon paminner om sin morSkrikandes
  • knisse

hur gar det för dig annars? jobbar du fortfarande förmycke?

• knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:36:02 följande:
    Det är under kontroll. Jag har nog det mesta under kontroll. Är kanske det som kallas balans
    knisse skrev 2011-10-24 21:26:27 följande:
    humör er dagens underdrift.
    hon paminner om sin morSkrikandes
    Aj då. Samtidigt är det kanske lättare att hantera då du kan sätta dig in i det? Ja?
    ja om hon inte lyckas trigga mig...
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:46:52 följande:
    Hög ljudvolym hemma ibland då kan jag tänka mig.
    som tur är bor vi i villa annars hade vi haft sura arga grannar
  • knisse

hur gar det med ga ner i viktandet da?

• knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 22:00:48 följande:
    Det går sådär...vissa dagar klarar jag mig bra från sockersuget medan andra är grymt jobbiga. Som idag
    jag tror att man behöver socker i bland om inte annat för själensskull!
    jag har gatt ner ca 15 kg
Svar på tråden The return of the Lolilla