Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2011-10-15 23:37:18 följande:
    Ibland gnistrar det till! 
    jag ska bara äta min laxmaka och titta pa nestle vildarna
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

gooodmorgon mina lollor!

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

go eftermidag!

• knisse

gör ni fnat?

• knisse
    Ökänd skrev 2011-10-16 18:18:02 följande:
    Fnattar?

Sitter i ångest... Gå ut och motionera? Gå ut och köpa godis? Gå ut och motionera och köpa godis? 

Eller stanna hemma?   Gråter
    du ska ta hand om dig. tycker du ska ga ut pa en promenad i hösten och köpa äplen och baka en äppelpie och äte med vaniljglass och grädde
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-10-16 18:23:32 följande:
    Men socker är ju onyttigt? Gråter

Jag försöker låta bli socker. Jag är sockerknarkare. Har insett att socker är värre än knark.

I alla fall för mig.  
    socker är inte onytigt men man maste halla allt inom sina gränser.
  • knisse
    Mariohn skrev 2011-10-17 20:57:54 följande:
    Ni är här sporadiskt. 
    jag är alltid här
  • knisse
    Mariohn skrev 2011-10-17 21:02:24 följande:
    Det är det viktigaste Hur står det till ?
    snorigt! hur är det själv? gör du nagot roligt och har dunagra historier at oss?
  • knisse
    Mariohn skrev 2011-10-17 21:12:41 följande:
    Snorigt är obligatoriskt såhär innan jul Jag snorar med stil! Jag pluggar som en komplett galning, är vrålkär och känner mig levande! 
    i vem är du kär?
  • knisse
    Mariohn skrev 2011-10-17 21:18:51 följande:
    Mannen såklart! Drabbades av en nytändning på fjortisnivå när jag kom igång med allt. Har varit lite låg sista tiden av föräldraledigheten. Jag gick igenom värsta krisen av att gå hemma och bara vara mamma. Så när jag kom igång med mitt eget och kom in på utbildningen jag drömt om (hoppade av den jag sysslade med innan för att byta riktning) blev jag som ny! Helt fräsigt är det
    oki.
    jag förstar att du inte vill ga hemma. jag trivs därimot som fisken i vattnet.
Svar på tråden The return of the Lolilla