Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

god morgon mina sötisar!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-03 08:24:35 följande:
    God morgon! 2timer - vad är räpa?
    gissar pa förkorting pa räv apa
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-03 08:33:38 följande:
    Lokatten - allt bra med dig
    allt bara toppen nora är här i dag och städar
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 09:34:08 följande:
    Nu ska jag åka ut och handla lite saker till rummen vi inreder. Inte för att det spelar nån roll, för här är det dött som graven ändå. Skrikandes
    vad reder du in? hur är stilen?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 09:38:45 följande:
    Jag får svara senare, lilla Kisse, hinner inte nu.
    da önskar jag en toppen dag
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:15:50 följande:
    Jag behöver exempel på nördstämplade hobbys. Inget extremt, utan klassiska hobbys som man med viss tvekan skulle erkänna att man ägnar sig åt.
    samla frimärken/mynt
    bygga model tag
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:21:21 följande:
    Är det samlandet i sig som är nördigt eller är det vad man samlar som gör det nördigt?
    hysterin med vilket det samlas även att samla kort eller serietidningar är nördigt
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 12:27:00 följande:
    Hon kanske gillar vithåriga, skröppliga gubbar som kastar runt sina bollar.....
    kastar runt SINA bollar???Förvånad
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 12:38:06 följande:
    Jag upptäckte ett helt NYTT problem imorse! Skrikandes

Jag plockade fram lite höstkläder för det är kallt idag. Då upptäckte jag att topparna, som förr smet åt snyggt över mina toppiga bröst, satt helt löst. Men jeansen som förr satt perfekt över min lilla rumpa satt jävligt taight istället.

Betyder det att jag har fått mindre bröst och större arsle i sommar?!
    japp!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:42:44 följande:
    Ja, varför inte. Så länge det görs på "rätt sätt".
    och det är?
Svar på tråden The return of the Lolilla