Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-04 12:21:58 följande:
    Haha! I wish.........Drömmer Nej, Tomme är fortfarande sjuk och helt osugen, han gör vad han kan för att slippa "please me"

Nej, jag bara sov sjukt dåligt och vaknade runt 5 och kastade mig fram och tillbaka, fram och tillbaka och kunde inte somna om.  
    det är svart att sova samtidigt som man kastar sig
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

hallo snoffelloffor!

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:04:47 följande:
    På tal om ngt helt annat.

Följande produkt läste jag om i lokal-blaskan i morse:

Soft-tampon
    Soft-tampon
    119 kr
    Antal

Förpackning med 10 stycken. Tillverkat i Tyskland

Soft-tampon har utvecklats för att användas vid samlag under mens, men kan även användas vid många andra tillfällen, som bad, bastu, mm.

Det känns lite sådär tycker jag. Men jag kanske är överdrivet känslig.
    dom är för porrskadisar fran början dom kan ju knappast blöda järnet eller skippa ett jobb i manaden altsa upfann dom en tampong som inte syns eller stör vid sex av badsvampar som dom klippte till.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:18:57 följande:
    Thats a big nono!
    ha jag trode att du var en san som i ulf lundels jack!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:21:09 följande:
    Jag vill egentligen inte blir för personlig men just nu är det oundvlikligt för jag måste få svar på min fråga:

När ni (man som kvinna) suger kuk och vet redan från början att ngt mer sexande än fellatio blir det inte, gör ni det då för att "vara snälla" eller finns det en njutning för er egen del också?
    att fa tjäna är spännande och dessutom gillar jag att vara den som sitter pa makten igentligen...
    lite skitsat jag vet
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:32:23 följande:
    Javisst. Det ger en skön känsla av makt över den andra och dennes njutning.
    där kan jag bara halla med!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-04 21:37:40 följande:
    lokisse skrev 2010-09-04 21:35:45 följande:
    där kan jag bara halla med!
    Ni två är ett "good match"

Freddan har fin röst och Kissen har stora meloner. Ni gillar båda att kontrollera sexakten men även vara undegivna. *tummen upp* 
    ha ha nej nej det gar ju inte jag behöver ju nagon som gillar att i smyg bli dominerad av en undergiven inte nagon som vill slicka mig för det gillar jag inte alls det är ju att ge upp kontrollen...
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:49:03 följande:
    2timearound skrev 2010-09-04 21:47:41 följande:
    Det är den bästa tiden. Det händer inte ofta, men vad nice det är. Man är utvilad och mjuk och ingen stress. Man kanske har drömt något härligt och redan är tänd. Det är fantastiskt! Du borde prova.......
    Det är säkert så, men inte för mig. Jag har andra morgonritualer som ger mig större tillfresställelse..
    erkän du gar och skiter!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-04 21:49:43 följande:
    Skita? 
    lokisse skrev 2010-09-04 21:49:04 följande:
    ha ha nej nej det gar ju inte jag behöver ju nagon som gillar att i smyg bli dominerad av en undergiven inte nagon som vill slicka mig för det gillar jag inte alls det är ju att ge upp kontrollen...
    Hu?

jag kan ju inte ha nagon som vill ha makten över min njutning.
    jag tycker inte alls om att bli slickad av just den anledningen jag maste ha kontrollen och kan inte slapna av och njuta i en situation där jag inte har kontroll...

om det inte är riktigt rejäl kontrollförlust som i bli komplett dominerad och i stort sett bli bunden och förnedrad tills man har tappat all kontroll
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 21:52:24 följande:
    Aldrig före frukost.
    där kommer kaffet in i bilden igen!
Svar på tråden The return of the Lolilla