Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-06 16:44:25 följande:
    Testade en liten whiskey mot halsont och nästäppa. Fy fan vad otrevligt. Dne åkte i vasken. RÖKIG GråterKräks
    den SKA vara rökig!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-06 16:49:55 följande:
    Jodå, jag gillar kundmöten så jag tar hand om så många jag hinner. 
    när du säger sa later det som om du erbjuder sexuella tjänster pa löpande band
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-06 20:38:24 följande:
    Fan, nu har jag googlat, lite och det är nog bihåleinflammation. vad gör man åt det? Vi åker ju tpå torsdag, vill ju inte vara sjuk där, heller
    pencin om det inte ger sig men jag skulle börja med att  hänga över en skal med hett vatten med lite peparmynts olja eller peparmynta blad och nässpraya ordentligt
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-06 20:42:41 följande:
    Nu har jag varit täppt i höger näsborre (varför heter det NÄSborre. Har man andra borrar??) i 7 timmar. Vad ska jag göra? Stoppade en halv vitlöksklyfta i näsan. Då höll mitt öga på att rinna ut som ett rått ägg men näsan var lika täppt för det. Kan man göra ett annat andningshål i kinden? 
    du ska lägga en klyftad lök i en näsduk pa huvudkuden i natt.
    det luktar som om man försöker dela säng med en kebab men det hjälper
  • lokisse
    Lady Macbeth skrev 2010-09-06 20:56:43 följande:
    Hej igen! 
    Skåne har jag lämnat bakom mig nu och befinner mig ... någon annanstans, fråga mig inte var! 
    men det gör det samma för hon är min mcbeth nagon stans i sverige
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-06 20:58:14 följande:
    Nu måste jag sova... mår crap. Godnatt
    glöm inte löken! den är bra för dig med den öpnar alla slemhinnor och later äckepecket komma ut!
  • lokisse

godnatt mina hönor och hönar

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-06 23:38:26 följande:
    Är ju helt antisex jag. Blir nunna om 2 månader - det VET du ju!!
    novis?
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 10:14:22 följande:
    *hm* Nån av er måste det ju vara. Kanske Polskan, MacGyver  eller LokNisse då...

Ber så mycket om ursäkt men i min ivier att dela med mig så gkömde jag helt bort att informera om det som för mig blev en sån där härlig WoW upplevelse.

4.b Torkningen...
    Av ren skräck och ovana så satt jag som vanligt hela sessionen igenom med en lång bit dasspapper nogrant förvikt i den optimala torka bajsklet storleken.
    Gäller att ta rikliga mängder så intet brunt äckligt klet tar sig igenom och förpestar handen. ( alla har väl varit med om det någon gång och hur mycket man än föröker självdö så försvinner inte bajset från handen av sig själv)
    Nåväl förberedd som jag var på att få tömma en halv rulle så blev det en riktig wowupplevelse då jag torkade, torkade igen och till slut byte infallsvinkel men ändå inte fick något på pappret!
    infallsvinkel det later som om du försöker invadera  polen eller sa.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-07 12:54:32 följande:
    Vad skönt Någon hade fisit i kön på hemköp. Vem fan gör en sån sak? Vad är det för sorts människa som bara står i kön och bestämmer sig för att "nu slappnar jag av? Känner ni sådana människor?? 
    är du säker pa att det inte var nagon galning som köpt ost som luktade död?
Svar på tråden The return of the Lolilla