Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

jag har tränat upp mig i att fisa i godavännerslag (utomhus) jag brukar varna först typ säga att -nu fiser jag snart.

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 13:36:13 följande:
    Springer de då? Skulle jag ha gjort.
    nej dom är vana. jag har bränt bort luktsinnet pa dom...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 13:39:26 följande:
    Vill du veta vad jag verkligen lyssnar på just nu?  
    summer wine?
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-07 13:42:26 följande:
    Snattar du apelsiner på hemköp? eller försöker kanske?
    oh nej det är väll polskan som gör...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 13:44:05 följande:
    Var inte det typ oxfilé?
    ja men var det inte en incident där hon stal en nannanas med röven?
  • lokisse

Jag ska berätta hur det hela gick till: Min goda väninna Totajmern satt och bölade i vår sällskapstråd om hur hon inte fått en påsättning av sin make Pimp Daddy på över fyra månader eftersom hon har inkontinensproblem vilket tydligen har en avtändande inverkan på honom (finns ju såna som gillar det). Då tänkte jag att jag skulle hjälpa henne lite så jag mms:ade en bild på mina delikata tuttar till henne. Tanken var att hon skulle vidarebefordra den till Pimp Daddy och att den skulle framkalla ryckningar i baguetten hos honom vilka hon då kunde utnyttja för att få sig ett litet riv och sluta bitcha i vår tråd. I stället skickat Totajmern runt bilden till alla hon har i sin telefonbok och till slut når den även TS, som just stod vid fruktdisken i sin lokala mataffär indränkts i chokladsås och med ananasringar på bröstvårtorna, och spanade efter någonting att masturbera till. Bilden dök således upp väldigt lägligt. Efter en kraftig och långdragen orgasm drabbades TS (som är polsk katolik) av akuta skuldkänslor över det hon hade gjort, och detta i kombination med att butikspersonalen vägrade låta henne köpa apelsiner på grund av hennes egenmäktiga förfarande med frukten, gjorde naturligtvis TS väldigt upprörd. Hon lufsade hem med chokladsåsen droppande efter sig som ett ledsamt spår. Efter en dusch och självpiskning med ett läderbälte kände hon sig fortfarande illa till mods och bestämde sig för att helt orättvist och ologiskt ta ut detta på innehavaren av de delikata brösten - jag - genom att starta en kränkande tråd om hur hon blir trakasserad av sina vänner. Det egentliga syftet med tråden är dock att TS tänker visa den för Leif Pagrotsky i den fåfänga förhoppningen om ett pity fuck.

Hoppas det klarnade lite nu.

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-07 13:56:16 följande:
    För somliga i tråden är det säkert så att det som kommer innanför byxbenet hamnar till slut i röven. 
    var det inte sa det gick till med alen?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-07 14:00:03 följande:
    Jag är mest glad att vi har börjat hänga i tråden igen. Det känns skönt. Hela sommaren har det känts tomt och obehagligt. Nu är ni ju här igen. Det är en stor lättnad. Min kompis sade till mig igår att jag varit tjurig på sista tiden och bad mig att dra ut kvasten ur arslet. Det var visst inte bara en kvast jag hade där utan även den tillhörande snögubben. 
    hade du snattat den och petat in den i byxbenet?
    *gör en undersökning över hur saker hamnar i röven pa folk*
  • lokisse

eller var det i själva verket du som var damen i hissen och det skädde av mistag en vinter dag när du rakade luta dig lite mot gubben och schvup var den borta?

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-07 14:06:04 följande:
    Vi är väl inte låtsaskompisar?Förvånad

Nå, kort story  - jag är sjuk. Mår bajs över det (mest chockad) men kommer väl i balans igen så småningom.
    *kramar pa!*

är det nagot alvarligt?
Svar på tråden The return of the Lolilla