The return of the Lolilla
jag har tränat upp mig i att fisa i godavännerslag (utomhus) jag brukar varna först typ säga att -nu fiser jag snart.
jag har tränat upp mig i att fisa i godavännerslag (utomhus) jag brukar varna först typ säga att -nu fiser jag snart.
Jag ska berätta hur det hela gick till: Min goda väninna Totajmern satt och bölade i vår sällskapstråd om hur hon inte fått en påsättning av sin make Pimp Daddy på över fyra månader eftersom hon har inkontinensproblem vilket tydligen har en avtändande inverkan på honom (finns ju såna som gillar det). Då tänkte jag att jag skulle hjälpa henne lite så jag mms:ade en bild på mina delikata tuttar till henne. Tanken var att hon skulle vidarebefordra den till Pimp Daddy och att den skulle framkalla ryckningar i baguetten hos honom vilka hon då kunde utnyttja för att få sig ett litet riv och sluta bitcha i vår tråd. I stället skickat Totajmern runt bilden till alla hon har i sin telefonbok och till slut når den även TS, som just stod vid fruktdisken i sin lokala mataffär indränkts i chokladsås och med ananasringar på bröstvårtorna, och spanade efter någonting att masturbera till. Bilden dök således upp väldigt lägligt. Efter en kraftig och långdragen orgasm drabbades TS (som är polsk katolik) av akuta skuldkänslor över det hon hade gjort, och detta i kombination med att butikspersonalen vägrade låta henne köpa apelsiner på grund av hennes egenmäktiga förfarande med frukten, gjorde naturligtvis TS väldigt upprörd. Hon lufsade hem med chokladsåsen droppande efter sig som ett ledsamt spår. Efter en dusch och självpiskning med ett läderbälte kände hon sig fortfarande illa till mods och bestämde sig för att helt orättvist och ologiskt ta ut detta på innehavaren av de delikata brösten - jag - genom att starta en kränkande tråd om hur hon blir trakasserad av sina vänner. Det egentliga syftet med tråden är dock att TS tänker visa den för Leif Pagrotsky i den fåfänga förhoppningen om ett pity fuck.
Hoppas det klarnade lite nu.
eller var det i själva verket du som var damen i hissen och det skädde av mistag en vinter dag när du rakade luta dig lite mot gubben och schvup var den borta?