• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-03-07 15:53:09 följande:
    Hungrig.Därför fantiserar man tydligen om att spänna fast en naken kvinna på köksbordet och slicka henne till iaf ett halvdussin orgasmer.Jag behöver mat.Hämtpizza kanske.
    Låter som att du kan se in i min framtid. Men utan pizzan, ska käka ribs och coleslaw.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Ja tack, en strålande dag vore trevlig!

Jag är inte heller någon Clintan-tjej, men två filmer står ut för mig. Heartbreak ridge då jag lärde mig den ädla konsten att väsa order och Gran Torino som gav mig öppningen till en lyckad morrning. (den är skitbra!)
    Men sen såg jag Adam Baldwin {#lang_emotions_heart}och han är fan bäst i världen på schyssta morrningar! Både i Firefly/serenity och i Chuck. Mest i Chuck. Så nu morrar jag jämt, tom så ofta så lillkillen har börjat med.
    Han tom morrar i sömnen när han är riktigt arg.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-08 08:55:08 följande:
    Godmorgon! Idag ska jag shoppa, sen plugga på kuktentan.
    Shoppa blir man glad av. Kukar med. Blir en bra dag för mesen ser jag!
  • M C
    Fråga: tycker fundamentalister att svenska skolsystemet suger? Eftersom de tror att jorden skapades för 6000 år sen menar jag.
    Svar: jag känner flera, nej nästan bara högutbildade religiösa.

Är det bara jag som får "duck and cover"-känsla? Vill inte erkänna-du tycker alla religiösa är dum i huvudet-du är dum - svar.

Tendens: ju fler gånger jag ställer sådana frågor desto fler högutbildade religiösa dyker det upp. Statistiken ljuger tydligen och *trumvirvel* den är ju bara slumpen!

*suck*
    Ibland undrar jag varför jag fortsätter.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-08 09:53:32 följande:
    Ja jag älskar kuk. Snart får jag det igen.
    Ohooo, är det lite serilöst? Grattis!
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-08 11:04:47 följande:
    jag gillar inte terantino är det da nagot fel pa mig?
    Så du är inte heller inne i våldsporr-genren?
    Har aldrig förstått charmen med orgier i våld.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-08 11:37:41 följande:
    Apropå sex pch våld kollat in den här ä då MC? Sam Raimi Legend of the seeker/Xena mm, tror även att han som spelar Darken är med.
    ">

" target="_blank">

Oh, yeah! Många hotta män där, även min personliga favvoskotte! (han som läser dikten i TS)
    Känner att en förklaring tarvas: jag älskar skottarnas dialekt och kommer alltid favirosera nördarna framför musklerna. Alltså mellan Gerry och denne man är det enkelt: nörden vinner.
    Mycket blod med.

Men finns den ens ute? Måste googla lite.
  • M C

7 avsnitt finns det.
    Har förresten plågat mig igenom en serie som utlovades lite mysig men som är så jobbig att jag måste sluta. Life unexpected. Boooring! Gav den faktiskt 7 avsnitt, men de är inte roliga de som ingår, the end.

• M C
    Mariohn skrev 2010-03-08 17:00:15 följande:
    Vad fan är det med folk? Hade ni hjälm när ni var sjutton? Anser ni att man som vuxen har ett ansvar att säga åt någon som blir myndig imorgon att genast sätta på sig en hjälm? 
    Va?
    Jag hade hjälm när jag körde hojen, men aldrig när jag cyklade. Det var inte lag på det då.^^

Det enda jag tänker när jag ser ungdomar utan hjälm är att "de har väl inget att skydda då".
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-08 18:11:25 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
    Tja tanten!
Svar på tråden The return of the Lolilla