• M C

The return of the Lolilla

Tja bäjbs! Wasssup?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag höll på i över en timme igår när jag skulle söva snorunge nummer två. Idag tänkte jag låta gubben göra det men det låter så mycket så jag måste nog gå och hjälpa honom.
    Bajs.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-09 08:06:35 följande:
    Ni har säkert fått det med er redan, men jag undrar seriöst hur man tänker?www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/V...
    Fy fan. Det blir inte mycket värre än så.
  • M C

Jag bjuder på kaffe, nån som vill ha?

• M C

Mja, jag vill hellre ha en dag med värme och vind men utan sol - det töar fortare då! Det liksom bara försvinner, när det är sol blir det stora pölar överallt!

OB: ja, och där har man en bra poster för fri abort. En del ska bara inte ha barn. Som den där andra tråden Bam visade.

Statement: jag serverar läktarkorv i en tråd, men mottagaren fattar det inte. Jag är nöjd.

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-09 08:47:56 följande:
    Nu har jag tränat. Borde plugga men det blir nog shoppa igen.
    Bra val.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-09 09:28:07 följande:
    Jag med! Hann inte med er alls i helgen och igår. Men jag ska försöka bättra mig. Jag letar italienska semesterhus och flygavgångar, det trumfar tråden just nu.
    Semester? Hur gör man då? Bygger verandor?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 11:40:48 följande:
    Olla!Jag fick nu hos MVC reda på att jag har GBS (Grupp B Streptokocker) och som fl:are sedan några år tillbaka så vet jag att det kan bebisen i värsta fall dö av. Eller som min Bm sa det är ingen fara, läs inget på nätet!!... Gissa vad jag gör? Jo jag Sitter och lsäer på nätet.
    Men om hon sa att inte är någon fara så måste man ju lita på det.
    Eller? Är BM-tanterna korkade som alla andra?

Vad hittar du på nätet då?
  • M C

Usch!
    Vad tänkte du göra? Tjata till dig antibiotika? Snitta tidigt?

• M C

*tittar in*
    Hej candy!

Svar på tråden The return of the Lolilla