• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-05 17:39:00 följande:
    Dessutom är det så att min fredagskväll kommer bli fucked up pga av besöket som ska hit. Så precis nu i denna sekund känner jag adrenalinet pga ilska pumpa genom kroppen.
    *lider med dig*
    Håller med 2time, vin brukar hjälpa. Om jag dricker lite så bryr jag mig mindre. Som att ta lite lustgas - det gör fortfarande skitont men det är så långt bort att jag inte bryr mig längre.

Så här gör jag:
    1) tänk inte, reagera. Ältande drabbar bara mig.
    2) drick lite vin så jag är lugn, kåt och glad isf irri, på helspänn och sur.
    3) titta in ens på personen i fråga. Titta bara på folk som gör dig glad.

*kram*
    Öva på att himla med ögonen i smyg. Det är ett bra tips för att få bundsförvanter.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 17:45:36 följande:
    *fingråter stilla vackra tårar*
    Ohoo, jag är imponerad! Snyyyygt!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-05 17:46:45 följande:
    *ger lätt parfymerad spätsnäsduk*
    *nyser*
    Hådd bodd ded däd!
    *nyser*
    Pa-fyb? Galenpadda!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 17:54:30 följande:
    Min släkt är så jävla skön. Vi kan adoptera dig.
    Säg inte sådär, vi kommer invadera sin släkt om du bjuder ut dem. Jag är sån som bara hakar på och är jättetrevlig så jag får vara med i framtiden med.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-05 18:09:25 följande:
    kan du inte sympati växa med??
    *hakar på här med*
    Eller snarare magen hakade på, har vuxit runt midjan. Ingen trevlig syn eftersom det är barnlöst innanför.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 18:15:55 följande:
    Jag tycker fan man ska få knulla högljutt kl 22. Kan förstå om nån blir störd om man knullar högljutt kl 2 varje natt, men nu var det ju inte det det var fråga om i den där tråden.Jag sklulle bli så jävla förbannad om nån granne kom och gnällde på att jag låter för mycket när jag har sex.
    Jag skulle bli avis kl 22 och jävligt irriterad kl 02.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-05 18:29:49 följande:
    Fuck. Nu kommer kärringen.
    *skickar in vin, tålamod, {#lang_emotions_heart} och lite valium*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 18:24:38 följande:
    Du skulle passa bra in i vår släkt Glada, öppna rediga personer med stora hjärtan och stor aptit för vin
    Mmm, en sån släkt vill jag ha. Var köper man dem?
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 18:30:06 följande:
    Att bo i eget hus är så sjukt härligt. Jag skulle nog aldrig klara av betongförort. Antingen en fin lägenhet mitt i stan eller så villa i lugnt område ska det vara.
    Har testat alla och villa är den enda jag står ut med. Mitt i stan innebär fulla tonåringar mitt i bästa sömnen.
Svar på tråden The return of the Lolilla