Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-10 13:42:47 följande:
    Jag skulle aldrig öppet så här på ett forum bryta Tvåans förtronde till mig och outa det kirurgiska ingepp gjort samt hornonbehandling h*n fortfarande genomgår. ALDRIG!
    nej det var just det jag mena H*N blir nog lessen om du basunerar ut det här. attt du mailat oss alla och skvalrat vet hon ju inte och det man inte vet skadar en inte...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-10 13:49:09 följande:

Oja gudarna vet hur stort hennes behov av detta är!

lokisse skrev 2010-09-10 13:47:25 följande:
    nej det var just det jag mena H*N blir nog lessen om du basunerar ut det här. attt du mailat oss alla och skvalrat vet hon ju inte och det man inte vet skadar en inte...

Skulle aldrig göra något sådant!!!!!

nej klart att du inte skulle!!

lika lite som att jag skulle säga hey babe take a walk on the wild sid
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-11 17:20:57 följande:
    Nu är vi hemma. Jag grinade på barnbion.
    barn filmer är ondsinta jag grinar mycke oftare över barnfilmer än vuxenfilmer
  • lokisse

jag grater av ilska men sällan av sorg

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-11 18:15:07 följande:
    Jag blir iskall av vrede. Skulle aldrig gråta då. Då är jag helfokuserad. 
    inte när det är nagon jag tycker om som jag är arg pa.

främmande gör mig inte sa arga att grater
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-11 18:19:33 följande:
    Fast jag tror att Freddan vill ha en fast hand! 
    jag gissar att han vill ha en fast avföring
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-11 18:46:24 följande:
    Nu säger de på nyheterna i danmark att det troligtvis var ett terrordåd, igår, men som inte gick som planerat. De säger att det kan finnas medgärningsmän på fri fot och danmark har terrorberedskap (har haft sen igår). Det är rätt obehagligt, faktiskt.
    Jag hatar terrorister och framförallt hatar jag vad de (muslimska fanatiska terrorister) gör mot världens övriga muslimer
    där kan jag bara halla med!

idioter
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-12 12:01:48 följande:
    Visst är det vidrigt. Men mysrester är värre. 

Bättre. Idag ska jag äta middag med en kompis på stan. Ska bli skönt med lite egen tid, prata som vuxna och ha det trevligt. 
    jag tycker att mysa är det värsta...
    jag myser med mina barn blir liksom sa väldans fel och det sitter likssom sa fast att jag reagerar pa det irl.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-12 12:10:39 följande:
    Tycker det är så fel. Mysa för mig är inget sexuellt men det är det här på FL. Stört.
    precis!!
    jag tycker det är hel fel!

men enda rycker jag till när jag hör nagon säga att dom myser med barnen en fredagkväll...
    jag maste övertala mig själv att säga till mops att hon kan komma och mysa i soffan
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-12 12:26:25 följande:
    nähä, nu får jag ta tag i mitt här. Påbörjat att fylla i papperna till läkaren - inte jättekul kan jag säga.
    *kramar*

hoppas att dom kan göra nagot för att underlätta
Svar på tråden The return of the Lolilla