Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-13 15:47:07 följande:
    Jag har ätit kaka.
    mmm vad för kaka?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-13 16:06:43 följande:
    Kanelbulle

Idag har jag varit duktig, blivit klar med papperna till läkaren, tagit reda på att jag ska på uppföjlningsbesök om 2-3 mån samt snackat med killen som har lägenheten. *klapp på axeln*

Ni vet...telefonfobi.
    bravo!
  • lokisse

15 kvadratmeter stort är mopsens blivande rum

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 16:31:13 följande:
    Om allt ska göras så ca 8 loppor för jobbet. Sen behöver ni ha en budget för alla inköp också. Vad är du beredd att lägga?
    det vet jag inte ennu. gissar att du skulle behöva mer med tanke pa avstandet med...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 16:38:06 följande:
    Hur kul det än skulle vara vet jag inte om vi är logistiskt förberedda på att ta ett jobb så långt bort. Men jag kan prata med Fia och se vad hon tycker?
    ja det är ju en sak som gjör det hela lite problematiskare.
    hade jag bott i vh hade du fatt jobbet direkt!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-13 17:23:57 följande:
    Pissade precis & nu är jag lika pissnödig igen
    aha. mmm..
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 18:08:42 följande:
    Den är underbar.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt skönt bad. Det ska bli ljuvligt. 
    att bada är ljuvligt!
  • lokisse

minimopsen har ont i magen och piper

• lokisse
    Crake skrev 2010-09-13 21:36:56 följande:
    det har jag med! Gråter
    piper du med?

tror du att det skulle hjälpa om jag höll dig flygplan och solmaserade din lilla mage?
Svar på tråden The return of the Lolilla