Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-26 13:34:27 följande:
    du vet vad det skulle se ut som va?
    En flytning som borde läggas upp på FL tillsammans med rubriken "HJÄLP min fitta nyser okontrollerat!!!!!!"
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:39:16 följande:
    du v et ju hur den gammla roliga historien gick 
    De skulle till att fira mångårig bröllopsdag, med att göra om sin bröllopsresa. alltså tog dom in på samma hotell som den gången, åt samma mat osv.

Följande morgon då de vaknade, tog frun och snöt sig i lakanet.
     -"Vad gör du"?? frågade han.
     -"Jag bara försöker visa dig samma artighet, som du visade mig på bröllopsnattens morgon. Kommer du ihåg, när du rakade dig, så råkade du skära dig, och då torkade du av blodet på lakanet" ?
    Nu spelades en mental tecknad film upp för mig i family guy stil. Jag dog av skratt. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:41:15 följande:
    du borde kanske halla utkik efter en trad men fragan
    min flickväns lillasyrra har skitkonstiga flytningar behöver jag upsöka läkare
    HAHAHAHAHAHA :´) Druckit kulmust idag? :´´)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-26 13:42:25 följande:
    Han är så djupt insyltad att det inte längre finns nån väg tillbaka. Han sitte ju för fan och nosar upp vårt bråk på CM bara för att hänga med i allt som sägs i tråden.
    Det är bra att han är fast! Jag tycker om Fredde. Jag skulle vilja bo granne med honom. Jag tror att han är trevlig! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-26 13:46:19 följande:
    Jag liksom "älskar" Freddan för att han är ganska mycket som jag. Men sen är han rätt dryg mot mig ibland. Då blir jag brudit sur. Det blir jag aldrig på nån annan här.
    NÄHÄ? Jag tror att det är uppenbart för alla (utom möjligtvis er själva) att ni är varandras backup plan
  • Mariohn

V har 40,5 i feber nu Han bara ligger här på sin bil-saccosäck och sover som en stock fast jag sjunger och pussar honom. Helt varm och swettig  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-26 13:52:41 följande:
    Haha! Nej, det tror jag inte.........
    Låt mig nu ha min vision ifred
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:53:24 följande:
    ta av honom kläderna och kyl honnom.
    du kan tex linda en vat sval handuk kring benen pa honom
    Jag vet Jag har jobbat med neonatalisar Han ligger naken med en tunn filt och dricker lite då och då när han vaknar till. Hela familjen har varit sjuka så det var väl hans tur nu. Han är bara så liiten och det är annorlunda när det är ens eget barn än andras. Ju
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:55:13 följande:
    dig slängde vi i en säck och stoppade i en kista och laste in pa hemlig ort det gör man om man hittat en skatt
    NAW
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:59:58 följande:
    okej da...

jag kalrar likssom inte ut att nagon inte vill veta vad dom ska göra... en fl akomma antar jag.

en klasisk trad min man har ett spjut genom magen kan jag ge honnom kammomiltea? eller vad ska jag göra??
    Hahahaha JA! "Jag har slagit i huvudet, nu är jag medvetslös. Ska jag ringa sjukvårdsrådgivningen?"
Svar på tråden The return of the Lolilla