Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-01 15:43:59 följande:
    Nej, för mig är det sällan en engångsföreteelse, jag är alltid grov i mun.
    Kan tänka mig det. "Ursäkta kan jag få komma förbi här pittarsle? Tack!"
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-01 16:06:50 följande:
    Nu är du ändå nära, kan jag känna....
    Jag förstår...Strippar hon fortfarande i skyltfönstret eller hon har gått hem nu? .-(
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-01 16:09:39 följande:
    På tal om 2timmer, vad har hänt med henne? Hon har ju  hittils stått för varannat inlägg i den här tråden och nu fullkoligen lyser hon med sin frånvaro.
    Hon kör julunderhållning i butiken. hon står i skyltfönstret och strippar i en miniliten röd trosa med vitt ludd på. Luddet är det som vi andra kallar för bikinilinje och på oss är det inte luddigt och vitt  Nu är detta givetvis bara som jag gissar. Hon kan göra något annat också! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-01 16:12:20 följande:
    Hon är på jobbet, till stängning idag, har jag för mig.
    Fint ska de va
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-01 16:17:49 följande:
    Det på familjeliv frekventa uttrycket "I vår familj går vi så här", innefattar på Cafe Maze alla medlemmar känns det som.
    CM har ett litet antal medlemmar som är de enda som är aktiva på sajten. Det är trevliga typer som känns som ett litet gäng. Precis som vi. Det har diskuterats att dessa medlemmar ska bli någon form av moderatorer för sidan och styra upp regler osv. Annars har sidan inget utarbetat och tydligt regelverk. Mysigt för den som hänger där. Men det ser segt ut för sidan att ta fart.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-01 16:46:47 följande:
    Killen är snygg och grymt vältränad och äckligt charmig. Och då är jag ändå heterosexuell.
    Nej. Möjligtvis. NEJ. 

Tacka vet jag Peter Jones. Flås.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-01 16:51:53 följande:
    lokisse skrev 2010-12-01 16:48:05 följande:
    han är ungefär lika charmig som en snigel mellan tarna när man gar barfota.
    Ok, glöm charmig. För det har egentligen ingen aning om. Men utrstrålning har han.
    Nope...Googlade honom nyss. Brallorna sitter på. Googla Peter Jones, brallorna bara flyger av! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-01 17:05:30 följande:
    Du som är halvtysk, skulle du säga att tyskar är mer perversa än svenskar?
    Såg en porrfilm en gång där frasen "du schlappschvanze" användes. Jag är inte helt säker på vad det betyder men det låter oerotiskt och inte alls som en komplimang. 
Svar på tråden The return of the Lolilla