Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-14 18:43:05 följande:

Jag vill inte gifta mig men skulle kunna tänka mig att vara förlovad. Jag är inte som alla andra

det är ju igentligen den romantiska delen.

jag vill därimot vara gift (är jag ju med) det är den byrokratiska biten
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 18:33:52 följande:
    Väldigt likt.
    lokisse skrev 2010-09-14 18:30:11 följande:
    gillar du endoskopi *stönar med*
    Skäms Jo är lite öm om halsmandlarna men är du försiktig så kan det vara ok
    ska det vara sa ska det väll vara rejält och inge meserier?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-15 13:50:07 följande:
    Ja, tack gode gud. Fatta att bli inlåst med nån nerkissad gubbe eller nåt. Skrikandes

Eller tänk.........? Tänk om den fine masen hade varit här? Drömmer
    eller dna mannen
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-15 13:48:30 följande:
    Jag kan nästan identifiera mig. Older people lider av fear of me. 
    det är för att du väser at dom pa vardcentralen
  • lokisse

*lite lessen i ögat*

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-15 18:17:27 följande:
    Snyt dig i mitt hår det är ändå räligt!
    räligt *lägger pa listan över märkliga dialektala ord som man skulle kunna använda en dag när ingen räknar med det*
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-15 18:44:07 följande:

Gick det bra hos Dr Mullvad?
    japp japp jag fick mopsarna genom besiktningen även om stora mops skrek som en besatt fran det hon sag läkarn tills vi gick därifran
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-15 18:50:04 följande:
    Idag är det True Blood. *suckar nöjt*

Dessutom ville As manlige dagisfröken prata med mig när jag hämtade idag. Han pratade och pratade och jag lyssnade inte alls för jag var helt försjunken i hans ögon. Trevligt. Hade det varit viktigt hade jag nog märkt det..........Drömmer
    och i morgon star du där och dagis har dragit mot utmyra en vecka pa dagisläger och du har missat hela grejen och kan nu inte hänga pa efter som du inte skrivigt upp adress eller trelefon nummer som den manliga homosexuella dagisfröken sa att dig att göra.
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-15 18:54:28 följande:
    Jag började använda tungspets-r till vissa ord på semestern, jag blir helt förvånad när jag kommer på mig själv med att använda det (bara 24 år efter att talpedagogen försökte lära mig genom att placera en vibrerande pinne under tungspetsen) 
    aha en vibrrrrerande pinne kallar man det i dag alltsa
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-15 18:54:56 följande:
    Jag förstår henne. Dr Mullvad luktar väl prutt i ansiktet, no?
    nej det var dr popp...
Svar på tråden The return of the Lolilla