Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-20 09:13:16 följande:
    Speciellt genom att låta den "glida upp". Så jävla skämmigt så jag fan sitter och blir lite röd om kinderna här. 
    det tricket brukade min mamma köra med när det kom jehovas eller mormoner...
    -ni far jätte järna komma in en sväng jag är sa ensam sa...
    dom drog som en avlöning en fredagkväll
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:08:58 följande:
    Naw är hon snuvig? Jobbigt när de är så små
    ja tackars liten!

hon fattar ju inte att hon inte kommer att kvävas och far panik
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 09:16:03 följande:
    Jag fick ett sjukt bebis-sug häromdagen. jag såg en liten i en vagna som var bara så himla fin. Den låg där och var alldeles slät och underbar och plirade. men sen kom jag på att jag är en övermogen kärring och att kärringar inte ska ha bebisar. Då gick det över. 
    du är sa lite övermogen som man kan bli och helt klart värd att avla pa!!!
  • lokisse
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 09:17:58 följande:
    Jag har tittat på de bilderna flera gånger. Jag blir liksom inte klok på om det ser ut sådär på riktigt eller om det bara är hittepå. Jag har varit tvungen att ta av mig trosorna och kolla på min egen också.
    *2 time tar fram en spegel och uptäcker en ny sida hos sig själv pa äckta feminist maner*
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-20 09:20:52 följande:
    Finns det nån sverigedemokrat i den här tråden?
    jag är grön...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 09:25:49 följande:
    Just n är miljöpartiet helt dumma i huvudet. De har värsta chansen att få vara med och bestämma, men nej, det vägrar de. Och lämnar på så sätt bara öppet för en annan aktör.
    ja det är lite typiskt grönt tyvär.

jag har bättre koll pa dom tyska gröna än dom svenska efter som jag jobbat för dom i tre ar. jag gillar inte att dom svenska gröna är i mot eu.
    där skulle dom gröna i hela eu faktiskt kunna göra stor politik efter som dom är ett av fa partier sóm faktiskt är mer eller mindre samma parti i dom flesta eu länder.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:38:47 följande:
    Är inte ni också sugna på jumust och pepparkakor? Och lite varm glögg? 
    klart jag är!!!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:42:32 följande:
    Varför varför varför önskade jag att V skulle lära sig gå? Han är ute på promenad med sin farmor nu men han har gått runt och öppnat alla kartonger och slängt ut skor och kläder överallt. Kan han bara krypa igen
    ha ha ha det kommer bara att bli värre!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 09:48:27 följande:
    Kan ni sluta skriva i den där jävla jul-tråden?!  Julen kommer när den kommer!
    mer jul at folket!!
Svar på tråden The return of the Lolilla