Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-20 10:23:23 följande:
    Undrar också varför han tjatar om torktmlare?
    jag tror att han vill att vi ska ha en göra sprit maskin i biblioteket...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 10:26:20 följande:
    Undrar om han kommer med när vi åker till dig på träff? Om du har spritmaskin kanske han gör det........det vore kul.
    jag tror att han glömer att jag bor i tyskland och inte behöver en spritmaskin.
    nästa ar ska jag göra romfrukter
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:31:49 följande:
    Inte alls. Kommer ner och hälsar på dig till våren.
    trevligt säg till när du börjar närma dig sa jag kan piffa till tvätmaskinen och bädda rent i gästrumet
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 10:36:58 följande:
    Har faktiskt ingen aning. Tycker inte att det är lämpligt att tioåringar har tillgång till porr på tv och dator, dock. 
    Sexualitet i den åldern bör väl vara lite mer.....oskyldig, no? 
    tror inte att den är det men fri tilgang till porr med allt vad det betyder är nog inte rätt väg.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:40:59 följande:
    Knullar ni mycket i gästrummet?

Kanske har ni Siw - der grosse knüller aus Schweden - Malmkvist inneboende.
    nä det har vi i tvätstugan vet du
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:50:14 följande:
    Man must arbeiten. "Arbete ger frihet" som hon Cederfeltskan skrev.

Ni kan lufta könsorganen under tiden. Det luktar nämligen lite instängt här.
    ha ennu en österikare som utalat sig.
    Lorenz Diefenbach hette han och var typ skolminister i österike det är en roman titel
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-09-20 10:56:16 följande:
    ha ennu en österikare som utalat sig.
    Lorenz Diefenbach hette han och var typ skolminister i österike det är en roman titel
    nu ljög jag han var tysk!
    faktiskt fran offenbach som ligger här i närheten
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 11:04:55 följande:
    Hej. Vad hade du ätit just precis nu om du var jag? 
    en bit salami och bröd
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-20 11:07:20 följande:
    Jag har kokt potatis och gjort egen fiskgratäng men jag tänkte äta den till middag. Ett knäckebröd med keso och avocado blir det. Du inspirerade mig .,
    mmm gott! jag gillar fiskgratäng
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 11:17:58 följande:
    Synd. Jag har sånt förtroende för dig i de här frågorna.

">

Svar på tråden The return of the Lolilla