Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-20 09:55:44 följande:
    Han är ju kort? Jag behöver väl ingen pall? Jag är vig som ett as så jag håller väl bara upp benet som en can-can dansös? *fnissar*
    sa han kan penetrea dig i knävecket?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-20 10:01:05 följande:
    Hahahahah!

Jag kan fortfarande minnas känslan av hårda muskler mot mina händer. Snacka om livlig dröm!
    Sexet föregicks dessutom av en lååååååång dröm om att ta en bil och hämta någon - inte vilken bil som helst utan ett gammalt härke till husbil och 3 dagar ToR. Det var så jag hamnade i köket där Steven var. *suckar djupt och längtansfullt*
    urk...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 10:06:19 följande:
    Åhhh! Jag hade samma dröm! fast det var du som stod på knä..........
    och du pa en pall?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:07:48 följande:
    På alla fyra?
    har du fyra knän!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-20 10:08:58 följande:
    Inte jag
    men jazz du vet att det tar en liten stund innan du kommer igang med tänkadet pa morgonen!
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:09:53 följande:
    Ja....och gravstenar i vardagsrummet.
    oh intresant.
    jag och mannen tittade pa en gammal kyrka som gjorts om till hus innan vi bygde eget där fans det oksa gravstenar i vardagsrumet. dom hade plockat bort döingarna men själva stenplatorna i golvet fans kvar det var lite cool faktiskt
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-20 10:11:11 följande:
    En liten stund? Det tar längre tid än så att jogga ner och köpa en ny hjärna varje morgon......
    ah det är därför hon är i sa bra form och har nya frächa tankar var dag.
    *missupfattar allt och förstör det roliga*
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:14:19 följande:
    Jag förutsätter att ni allesammans har stora dunkar med sprit under diskbänken.
    nej vi har en bar i biblioteket...(eller det som ska bli ett bibliotek)
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:18:32 följande:
    Är det inte mer praktiskt att dra in tvättmaskinen och torktumlaren bland bokhyllorna?

En bar - vad faen ska man med den till?
    hänga i sa klart...
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:21:01 följande:
    Ni saknar torktumlare alltså?

Bar funkar bra att hänga tvätt i?
    nja utan torktumlare skulle nog värden ga under tyvär... men den är ju i tvättstugan
Svar på tråden The return of the Lolilla