-
Röd med taggar under?lokisse skrev 2011-05-02 21:36:16 följande:jag tycker att bloman är iriterande.
-
Jag läser Amos Oz bok om hur man botar en fanatiker. Känns helt igenkännande till vissa växtarter.
Kan rekomenderas ur den synvikneln... Hjälper mig att förstå lite bättre. (Och jag menar lite, som i mycket, mycket tiny winy, lite dock ska man inte underskatta små mänger.) -
Nene666 har ett fantastiskt sätt att uttryacka sig på. Rakt, tydligt.
*gillar*
Själv är jag för lat för att ta ngn diskussion.... *funderar på om jag är lite rädd... men, nej. Lat var ordet* -
Det var lite roligt. Snyggt försök så att säga...poirot skrev 2011-05-02 22:06:14 följande:Var det när jag antydde att det kanske inte bara var åsikterna som spelade roll?
-
De flesta får väl ligga...? Oas dag...Blygdläppen skrev 2011-05-04 08:40:34 följande:Idag är det onsdag. Det betyder att jag får ligga.
Själv ska jag lägga mig efter Grey´s Anatomy i kväll....
-
En one night sex dags lover...?lokisse skrev 2011-05-04 09:49:26 följande:har du en ons dags lover
-
IRL älskar jag blommor!
Mitt dilemma här, är att så fort det samlas lite roliga människor på en tråd finns det plötsligt ett överflöd av blommor och då backar alla andra vilket gör att tråden snabbt domineras av TS och .... 
*suck*
Kanske ska starta en egen tråd för blommor brukar vara allergiska mot mig.
Jag är bara så usel på att hitta på TS. 
-
Det kanske är en bra TS.... Nej, *skakar på huvudet* det är det nog inte.lokisse skrev 2011-05-04 18:53:05 följande:jag gillar oksa blommor!
-
*skrattar högt*poirot skrev 2011-05-04 19:10:27 följande:"Jag är övertygad om att min sambo fejkar sin andnöd, ska jag ge honom hans kortisontabletter iallafall?" -
Tror du jag får lite intressanta människor till den tråden? Skulle vara kul att byta man till barn.... sen blir den flyttad till sandlådan... Hmmm *funderar*poirot skrev 2011-05-04 19:10:27 följande:"Jag är övertygad om att min sambo fejkar sin andnöd, ska jag ge honom hans kortisontabletter iallafall?"