Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu måste jag åka hem från jobbet. Det känns jättetråkigt när ni är så roliga här och pratar om mitt bästa ämne, porr.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-30 14:37:30 följande:
    Jag sparar mig tills du återvänder. 
    I´m back! *återupptar porr-diskussionen*
    SimplyTheBest skrev 2010-08-30 14:51:15 följande:
    Du examinerade i det väl om jag minns rätt.
     Oh ja! 

Suga = MVG
    Knulla = VG *lite lat*
    Stripp= G *lite blyg*
    Runk= MVG *starka armar* 

Ja, och så............Drömmer 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nähänä. Eftersom ingen svarar kan jag bara dra slutsatsen att ni inte hade lika bra betyg! Skrikandes

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-30 17:39:31 följande:
    Helt ärligt har ingen aning, har inte läst porrvetenskap tyvärr
    Fast nåt snappade du väl upp av dina år som eskort? Det avr ju du som hade världens äldsta yrke, eller hur var det?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-30 17:48:23 följande:
    In your dreams.
    *drömmer* Drömmer
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 17:56:58 följande:
    Hej  
    Hejhej! Du har nog också bra betyg i snusk. Jag tror att du är en sk "smygare" en liten snuskis mao.
  • 2timearound

Är du en fluktare?

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-30 18:29:24 följande:
    Semper är snygg. Oväntat. 

Jag är hungrig. Oväntat.

Förstärkaren är sönder. Oväntat.
    Har du också fått kort? Skrikandes *inte så speciell trots allt*
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 18:26:25 följande:
    Jaha, jag tråkade ut tråden Gråter Alla mina trådar är uttråkade  
    Nej, jag har matat och badat barnen. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-30 18:39:36 följande:
    Du hade rätt grepp antar jag?? Jag har lärt mig på FL idag att man måste ha haft en instruktör för att bada sina barn. Så att man har rätt grepp. Det finns olika. 
    Hoppsan.....de sitter visst ensamma i badet men jag hör dem ju?
Svar på tråden The return of the Lolilla