Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:18:10 följande:
    sade jag något dumt? Gråter
    Nej, jag bröt ihop av skratt. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-30 23:13:12 följande:
    Surfar nu via Safari. Vet inte vad jag tycker om detObestämd
    Jag har safari, och se! Det går ju jättebra..... kan inte ladda upp bilder på fl bara..........men det kanske är tur för er i slutändan.
    Semper Idem skrev 2010-08-30 22:51:03 följande:
    Haha, du e fyndig du

Själv käkade jag en bra thaicurry till lunch. Fick just uppleva hur bra den var, som någon sade, en bra curry bränner två gånger.
     Shit. Vad nasty. Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-08-31 08:13:46 följande:
    Hårt jävla morgonstånd...på kontoret.

Pfffffffjjuuu.
    Finns det någon där som kan hjälpa dig med det? Annars får du väl ta en tur till muggen......*hjälpsam*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-31 08:23:43 följande:
    Kan läsa på FB men ej svara. Sms:ar svar till Tiden.
    *sätter genast på mobilen*
  • 2timearound

Varför är jag ensam här? 

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-31 09:14:21 följande:
    Vet inte. Har precis bokat läkarbesök tills imorrn ang min axel. Har så ont så jag kan knappt sitta just nu

Ska äta frukost & ta värktablett.
    Ta en ordentlig kur. *klappar*
  • 2timearound

Jag är så jävla less på Blueblood. Han är helt enkelt........uttjatad nu.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-31 10:23:17 följande:
    Hej. Svara. 
    *svarar*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-31 10:30:49 följande:
    Är det inte han som alltid ska vara kärring mot strömmen? Länk tack? 
    Han är så enkelspårig bara. Samma tjat hela tiden.
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54224855-5.html
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-31 10:37:34 följande:
    Alltså...det är ju bara pinsamt och jätteskämmigt? 
    Det mest pinsamma är drevet av brudar som uppmuntarar honom och tror att de är jättecoola när han behandlar alla kvinnor jävligt nedsättande.
Svar på tråden The return of the Lolilla