Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-30 20:13:38 följande:
    Hos Totajm är det alltid teatime
    Jag älskar mackor. Är typ kär i mackor. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-30 20:15:25 följande:
    Jag älskar knäckemackor.
    Nej. Du älskar plain The Macka Eller the Mack Daddy som jag brukar tilltala honom.........Oskyldig
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-30 20:17:41 följande:
    Ja! Hårdmacka!
  • 2timearound

Nu middag! Later.

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-30 20:52:42 följande:
    I´m on a seafood diet. I see food and I eat it
    *frustar* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-30 21:32:26 följande:
    Det skvätter, kontrollera dig, kvinna
    Kan jag inte!

• 2timearound

Lady Bettan, jag undrar fortfarande om det var mig eller DNA-mannen du skämdes för?

• 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:09:49 följande:
    Fortfarande? Du kan ju fundera vem av er som betedde sig underligast! 
    Men tanke på att jag bara träffade honom en gång och då gav honom lugnande information på ett trevligt sätt, kan jag inte se att det skulle vara jag?
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:13:27 följande:
    Får jag lov att gratulera 2timern till en väl fungerande slutledningsförmåga!  
    Aha. Jag fick för mig att du tyckte att jag agerat fel på något sätt.........my mistake.
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 22:16:03 följande:
    Självklart skulle du ha plockat fram din revolver och skjutit honom, men ...  
    *bryter ihop* 

Nu kryper jag till kojs. Natti natti! 
Svar på tråden The return of the Lolilla