Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-10-08 14:41:04 följande:
    Åh, Knissen också
    jazz är i allafall vacker som en dag.
    lite som en tidig morgon när daggen fortfarande glittrar i gräset bara lite mindre oskyldig
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 14:45:18 följande:
    Är det dåligt att krypa ner i sängen mitt på dagen? När man är hemma med en unge? Jag har en timme på mig......*undrar*
    nop det är jätte bra och bör göras ofta för man blir en bätre och lyckligare mäniska om man ger sig dom momenten
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 14:48:13 följande:
    det känns lite slappt bara........
    om du gör dina knipövningar ska du se att det blir bättre
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-08 14:55:08 följande:
    Är det extravagant och betälla ett halvt vildsvin av elektrikern?
    skum kombination bara jag brukar köpa dom hos jägarn eller slaktarn...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 15:27:27 följande:
    Shit, ungen somnade. Vad gör jag nu? Om 35 min är det bollgympa.....

Vad fint ni rimmar förresten!  
    du sover oksa en sväng?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 16:35:24 följande:
    lokisse skrev 2010-10-08 15:38:27 följande:
    du sover oksa en sväng?
    Vad mycket bättre det hade varit för mig om min man hade nämnt att bollgympan var inställd.

Semp När jag "gymnastiserar", små bollar såklart.  
    det är bra jobba pa med knipet sa ska du se att du kommer att halla tätt sen
  • lokisse

gissar pa att du är en rytmisksportgymnastflicka och hoppar runt med liten röd boll

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 16:46:10 följande:
    *visualiserar*

Det kunde nog ha varit något för mig, jag är ju som bekant sjukt graciös.

Nu dricker jag vin. *wino* Är det för tidigt?  
    nä men jag är ju erope och tycker att det är ok att dricka bubbel till frukost sa du borde kanske fraga nagon som vet hur det "ska" vara.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 16:49:29 följande:
    Nu snackar du skit din lilla "europé". Du kommer härifrån, och då menar jag det bokstavligt.
    ja men jag har tagit mig ur slummen och sovigt jobbat mig upp till nya nivaer
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 16:55:05 följande:
    Mmmm.......jobbat hårt. Med munnen that is.
    jag hr en t tröja med texten the dont call it a job for noting
Svar på tråden The return of the Lolilla