Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-11 21:09:22 följande:
    *asg* Ja....jag tyckte det var lite väl "upbeat"

Jorå, det är lugnt....jag ska vara ledig i morgon det känns skönt. Eller jag ska träffa min partner i det andra företaget och gå över loggan och de sista detaljerna till rummen vi gör. Och så. Men det är ju så jävla kul så jag räknar inte det som jobb.

roligt! hur ser loggan ut nagot spännande?
    jag har varit och tittat pa lister till mops rum och faktiskt hittat nagra som vi vill ha. dom ska köpas i morgon (vi hade barnen i bilen sa det blev för trangt att frakta 2meters lister)

med trädgarden gar det frammat
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Crake skrev 2010-10-11 21:09:04 följande:
    Är du en gremlin? 
    jag är bara sald pa kaffe.
    jag älskar kaffe och kan inte leva utan men jag bör inte dricka det efter solnedgang det har en fatal verkan pa min mentala balans... precis som att jag inte bör skippa det vid soluppgang av samma anledning fast tvärtom.
  • lokisse

*vippar rastlöst med foten*

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 21:26:30 följande:
    Ja, det är spännande. Fia har en kompis som är grafisk designer som hjälper oss med loggan. I början fick jag verkligen andas lugnt för att inte vara besvärlig för den är kanske inte så som jag helst skulle vilja, men vi är två i företaget och Fia måste få sin vilja fram också. Så jag chillar och ser vad som händer. I morgon kommer vi kanske lite längre.
    jobbigt att kompromissa.
    är den peppig eller är den vit och rosa
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 21:34:21 följande:
    Inget dera. Den är lite 50-tals inspirerad och det är det jag inte gillar. Jag kan visa en sort som jag gillar om du vill se hur jag hade önskat mer. Sen när vi bestämt oss så visar jag den andra.
    ja jag vill se *nyfiken som en katt*
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-11 21:46:38 följande:
    Hej spån
    hej s-nos
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 21:50:04 följande:

den är jätte söt! helt klart!!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 21:55:34 följande:
    Mmmm....men det är väl det som är lite problemet med den eg. Den får inte vara för "söt". Det är inte vad vi står för. Plus att vi vill kunna göra annan inredning än barnrum också. Man kan ju iof ha flera bolag med olika namn och logo men vi vill ju göra det enkelt för oss. 
    kan ni inte spegla den med nagot vuxet?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 22:00:24 följande:
    Eftersom den här kvinnan gör det här åt oss gratis vill inte jag hålla på och vara helt jobbig. Jag kommer säkert bli nöjd med loggan när den är klar och om Fia är "lite mer nöjd" så får det väl vara så. Hon ville eg heta Orange Dot Design men det blev TJI på det! Giva and take, give and take.......
    okej da...
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-11 21:58:30 följande:
    Hej mina små pepparkakor
    hej min sockertopp
Svar på tråden The return of the Lolilla