Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Der Ficker skrev 2010-10-12 14:11:20 följande:
    OMG vilba obildade krakar ni är! Det heter vakuum på svenska, vacuum på engelska, men inte fan heter det vaccum!
    det finns ett bikinimärke som heter vacuum... suger dom fast sig som sugproppar pa kroppen?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-12 18:41:51 följande:
    Kom och hälsa på mig, jag lär dig =)
    när ska jag dyka upp för att kolla hur din elev utvecklas?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-12 18:51:00 följande:
    Åhhh...parta med ungdomar, I´ll be there! Men hur ska vi ha tid att laga mat?

Mina ungar är så jävla missnöjda med mig just nu alltså. Det har varit så kallt här de sista dagarna så jag har krupit ner i deras kvällsbad och de gillar de INTE! De tycker "snippan" är jätteäcklig, som nåt djur typ, och vill bara att jag ska dra.

HAHAHAHA! *skrattar rått* 
    Kan du inte unna dig ett eget bad bäverfru?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-12 18:59:15 följande:
    Ja, det gör vi! Skål
    lokisse skrev 2010-10-12 18:53:07 följande:
    Kan du inte unna dig ett eget bad bäverfru?
    Nej. Den usla pannjäveln fyller bara ett bad om man inte tänkt på att sätta på extravatten. 
    har du satt pa extravatten nu da?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-12 19:01:48 följande:
    Nu har jag ju redan badat?

Vi får se om jag ids i morgon......eller om jag bara badar med barnen då också. {#emotions_dlg.djavulsk} 
    ondsint du är bäverfru!
  • lokisse

hej snosar!
    hur är läget?
    jag är helt höst yr jag älskar höst det är den bästa arstiden pa hela aret och nu är den här!

• lokisse

god morgon!!

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 11:36:26 följande:
    www.scandalbeauties.com/bloggar/emma

Jag mår illa. 
    slumming?
    öek
    under vilken sten hittade du henne?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 11:38:31 följande:
    Haha! La du märke till att det står "prom gown"?
    ja jo jag vet men en aftonklänning kan man alltid behöva...för sommarbröllop och sa...

ja ja jag är för gammal (fast nagra graa har har jag inte hittat ennu) 
Svar på tråden The return of the Lolilla