Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-10-13 11:46:28 följande:
    Vet ni vad som är en god lunch? pågens fullkornssubs med en skiva ost, tre skivor tomat, två salladsblad och lite aromat. Våga inte ändra på antalet skivor Tonfisk kan petas in. 
    med en tonfisksinpetare ett redskap som inte far fattas i nagot kök
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

min babymops är jätte gullig i dag hon har en vit body med ankor pa och strumpor och ligger och jollrar vid kaminen  

• lokisse

mops sitter i sin fotölj och tittar pa tv och äter päron. vi ska pa födelsedags kalas när hon har sovigt en sväng

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 12:02:35 följande:
    Vad gör man om man vet att en socialsekreterare misshandlar sitt barn och hon är chef i den kommun hon tillhör och måste anmälas i?
    man vänder sig till polisen
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 12:06:02 följande:
    Fast polisen säger att det inte är deras jobb utan att de lämnar över till soc... 
    men dom borde kunna lämna över det till en annan komuns soc. nagot som kan vara svart för en privatpersson
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 12:08:40 följande:
    Jag är hönri. Kom och gör lunch till mig. Den står i kylskåpet, men behöver värmas.
    blir du mindre kat om du far mat??
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 12:28:31 följande:
    Jag är ingen katt.
    Mariohn skrev 2010-10-13 12:17:56 följande:
    Har gjort det. De håller med om att det r en knivig situation som de inte har någon lösning på. Tjusigt
    Åh fyfan. Kidnappa barnet?
    Bläää *lipar at*
  • lokisse

jag ska fa 2tims resept sa att jag oksa blir smal (vacker som en dag är jag ju redan)

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-13 13:51:41 följande:
    lokisse skrev 2010-10-13 13:49:26 följande:
    jag ska fa 2tims resept sa att jag oksa blir smal (vacker som en dag är jag ju redan)
    Rör på er istället. En timmes motion om dan så är allt under kontroll skulle jag tippa på. :)
    nja jag behöver ändra mina matvanor det är inte en timmes motion utan tva minst om det ska bli nagot av med nedgang...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 13:56:38 följande:
    Haha! Det här pratade vi om på vinkvällen i helgen....

Har ni några?

Vilka är era fripass?
    jag far ju kela med alla  jag vill ... sa länge jag inte kärar ner mig det samma gäller mnanen min 
Svar på tråden The return of the Lolilla