Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-25 09:41:29 följande:
    Tvåans ökerråtta. Hon skickade mig nyss denna i camen

jag tycker hon ska ge fan i att raka sig.
    HAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  • Mariohn

V är snäll och logisk. Han vrålar "Neeeeeeeeeeeeeej mamma mamma NEEEEEEJ mamma!!!!" som om jag försökte tända eld på honom när jag försöker resa mig upp, dricka vatten, leka med hans boll, sjunga en sång, kramas, kissa, klia mig, borsta håret....Han är riktigt rolig idag. Jag sitter väl här då. 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-25 09:43:34 följande:
    Varför gjorde du det? Bara för att testa?
    För att slippa täcka gråa hår
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-25 09:44:41 följande:
    Strumpor, ev trosor (om jag hittar några snygga), ansiktskräm, mascara....ja, sånt krafs
    Woooooooh!! Skriv inte så då drar freddans penis iväg med honom likt en ouppfostrad pitbull i kopplet hos en yrvaken pensionär. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-25 09:48:21 följande:
    Någon hade.....ett önskemål.
    Då har jag ett förslag. Be att han helrakar sig. Måla sedan två glada ögon på blygdbenet precis ovanför snoppen. Då ser den ut som en jätterolig gubbe med lååång (förhoppningsvis) näsa och dubbelhaka. Man har kul ända tills den snyter sig i munnen på en Kräks
  • Mariohn

Me n alltså...med risk för att göra mig till ovän med någon. Jag tycker faktiskt att det är skitäckligt att låta sin femåring leka med ens underliv. 

• Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-25 11:17:19 följande:
    Helstört beteende. Private parts!
    Jag menar också det. 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-26 09:19:00 följande:
    Jag har mens och har gått upp 1½ kilo. Så det är mer synd om mig än om Tvåan som är smal men behöver lära sig att våga fisa.
    Jag också. 
Svar på tråden The return of the Lolilla