-
Tänk om det är en jättestor och stark man och en späd liten kvinna...och så blir det något fel så att han får in handen men inte ut. Han fastnar liksom. Och då får han panik. Jag ser framför mig hur han rusar in på akuten och vevar runt henne i luften medan hon sitter som en boxhandske på hans näve och skriker "AAAAAAAAAAAAAH" fortfarande njutandes. Scenen ser ut lite som när hajen i "Jaws" attackerar och offret åker runt ovanför vattenytan- Fast man ser HELA scenen här.2timearound skrev 2011-01-31 12:53:50 följande:Hahahahaha....det hela är så jävla fult. Såg en bild häromdagen, höll på att spy. Hon såg ut som en kossa faktiskt...
-
Nej. Jag har ingen balans. Jag hade trillat framåt och brutit både rygg och handled. Men det finns värre saker att råka utför.2timearound skrev 2011-01-31 12:58:26 följande:*asg* ser du dig själv på näven? *misstänksam*
du verkar ha rätt storlek liksom...
-
mellanslag.
-
Igår bröt V loss alla tangenter på M:s macbook. Den stackars laptopen bara stod där och såg mördad ut. Jag skrattade hysteriskt och skräckslaget och funderade på att trycka tillbaka honom i livmodern för att skydda honom från sin faders vrede.
-
Det där är ju Annica
-
Nu är det snart alla hjärtans dag. Vad ska jag hitta på i år? Sätta ett tomtebloss i hugget och krypa omkring som en tax som håller på att missa bussen medan det sprakar loss? Tvätta utan att jag blir tillsagd? Säga att jag är gravid med tvillingar den trettonde bara för att glädja honom med att det var en lögn den fjortonde?
-
Jag har läst den tråden men jag blev så himla arg. Jäkla karlar till att vara kåta. Här handlar kvinnorna promiskuöst och skamlöst på både coop och ica utan NÅGON respekt för att jag kanske är trött ibland och min man tvingas att gå till affären själv? Fölr helvete kan de skaffa EGNA män och ge fan i MIN!2timearound skrev 2011-01-31 13:27:01 följande:DET ÄR KVINNOR PÅ HANS GYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*bryter ihop idag igen* -
En gång när jag och min man var på Ica så gick vi och skulle köpa balsam och då var det en kvinna där. Hon såg nog inte att jag var med för hon gick och äcklade sig och skulle tvunget köpa nagellack mitt framför ögonen på min man så jag blev fullkomligt vansinnig. Rusade fram till den lättfotade slynan och vrålade två cm från hennes ansikte "HOPPSAN snopet att jag var med eller?? Det trodde du inte eller?? Wooouuuuuu nagellack eller??? Ooooooo snygga tjejen dårå?? Vart FAN ska du måla med det? Rosa mutta eller?? Skaffa en egen karl din finniga sate till gammal knark!!". Sedan gick jag ock köpte broccoli. Hoppas att hon aldrig går ut mer. Sån jäkla stil.
-
För dig är det tydligen ok att vem som helst köper t sx rakvatten mitt framför ögonen på din fru? Fy fan asså.Sven Justus skrev 2011-01-31 13:34:27 följande:Ibland känns du väldigt labil.
-
Jag visste det! hon har hållit honom fången!!lokisse skrev 2011-01-31 13:37:14 följande:har du krystat ut gynikolgan da?