Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 10:23:18 följande:
    Men titta inte på eländet!!! Jag har slutat köpa varor av märket kung Markatat eftersom dom sponsrar eländet.

Varför tittar du på en halvfet gammal halvnaken knark i ett kök?!  Det är som med exv fisting mår du lite dåligt av det så ge fan i ett!!
    Jag tittar inte på det. Men jag har en ful ovana som går ut på att jag har tv:n i köket igång alltid eftersom jag avskyr känslan av att det är tomt och tyst där. Och då kommer reklamen ibland och jag ryser. Dock inte lika illa som av LIDL-reklamen. Den är äckligast. 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 10:30:20 följande:
    .Läs vad jag menar inte vad jag skriver!!!!!!!!
    Underbara FL-regel
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 10:33:57 följande:

Nej har man hundvett så ska man inte ta tag i och hålla främmande hundar hur som helst. Kan förstå många olika reaktioner beroende på sceniario men inte att man kräver att andra SKA ta ens hund.

Undra hur tanta egentligen upplevde det.

Jag brukar vänta utanför coop tills någon binder fast sin hund sedan brukar jag gå fram och hålla om den hårt. En dag hoppas jag på ett saftigt skadestånd men det verkar svårt
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 10:34:44 följande:
    fast menar ni inte hall med mig i vad jag än skriver för jag menar inte nagot jag skriver om det inte betyder att jag far medhall och styrjkekjamar
    Det är samma sak "om du inte tycker att jag har rätt är du DUM I HUVET  OCH KRENGKER!!"
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 10:37:00 följande:
    Klart Maran ska ha en vit sänggsvel. *slår fast*

Nu sitter jag i väntrummet hos fittdoktorn. *ryser*
    *iskall och sviken. Men lite nöjd ändå*
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 10:42:25 följande:
    ja du är fan en gammal knark om du inte tycker att jag har rätt
    Jag vrålskrattade nu :´) Hahahahaha
  • Mariohn

Nu kommer jag att börja använda det i seriösa diskussioner. "Jag anser verkligen att problemet måste tas på allvar och accepterar inte att det utreds av en gammal knark"... Det händer mig OFTA att jag anammar saker som ingen annan begriper. Och det är faktiskt jobbigt.

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 10:57:24 följande:
    Fittan var fin o underbar. Precis som resten *gäspar*
    Är Jazzan på besök?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 11:29:56 följande:
    jag vet det är nan jävla knark som har stuligt min identitet
    Hahahahahaha jag vet inte varför jag tycker att detta är så satans roligt :´´´)
Svar på tråden The return of the Lolilla