Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-26 08:06:01 följande:
    On top of the morning Skanks!Idag är det Äntligen Fredag! Sätter en spänn på att du vill sova.Men så kommer gubben hem och är tröttare än du är för han har rest och det är minsann det värsta man kan göra. Så ni bråkar och sitter uppe sent för att prata ut varpå lördagen är en orgie i sura kommentarer, griniga tillmälen och gnäll. Du kommer förmodligen gråta 3-4 gånger eftersom du är så hormonstinn.Lördag kväll somnar han på soffan på em, mitt när du håller på med något i köket och du blir skitsur och sparkar ut honom. Sen tillbringar du lördagkväll med att gråta, skälla och bråka med alla som kommer ivägen.Söndagen vaknar du och har ångest, tar tillbaka gubbfan och ni pippar som kaniner eftersom ni inte kan prata om era känslor.
    Det enda rättet är att jag vill sova.... Han är piggare än vad jag är även om han har rest och han vet om det, vi bråkar aldrig vilket också gör att vi slipper prata ut, vi kallar aldrig varandra för diverse okvädes ord, han har aldrig fått mig att gråta. Han sover aldrig på dagtid och jag skulle aldrig sparka ut honom. Blir jag "sur" för att han är passiv säger jag till honom i normal samtalston och antingen har han ett bra motargument eller så köper han vad jag säger och frågar vad han kan göra för att göra min dag bättre. 

Vill du byta? 
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-26 13:46:02 följande:
    En sån har jag med A fucking keeper, I say! (förutom det där med "äkta ståndet", då )
    Alla måste vi få ha våra sidor, annars blir det ju inte roligt!! It is a keeper! Min man har lite fånigheter för sig han med, och handen på hjärtat så har jag det med... haha
    M C skrev 2010-03-26 13:51:48 följande:
    Nej tack.Har en sån hemma med. Sådär har jag fattat att det går till i förhållanden som inte funkar så bra, trodde inte för ett ögonblick att det gällde dig. Men det fattade du väl?Du är för smart för att nöja dig med något sämre än bäst! *kram*
    Jag har haft det så förr med några av mina ex. Helt jävligt faktiskt. Bestämde mig för att hitta en riktig man, och det gjorde jag! Han är bättre än jag någonsin vågat hoppas på!! Tyvärr verkar många fastna med idioter och sedan skyller de på att det inte är deras fel, nej det är det ju inte, men varför stannar de? Det är faktiskt ett val de gör!

Trodde inte för ett ögonblick att du trodde jag hade det så. Såg det som det roliga skämtet det var!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Nu ska denna gravida flodhästen vila och sedan ska hon plugga innan lillan hämtas på dagis! Ha en fin eftermiddag, vi syns ikväll hoppas jag!

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-26 14:05:43 följande:
    Det är så ska det låta ikväll!Har ni sett förra veckans avsnitt? Sjukt bra! Nu ska jag kolla mer på Tinas trädgård, hon har verkligen skitbra bas-tips för att odla!

Jag vill också ha trädgård!! {#lang_emotions_yell} *avis som faaaan*

• Ord blind

Att ni vågar utanför tråden med så mycket dönickar ute ikväll.... Var ju tvungen att klicka på trådarna.... Och svara...

• Ord blind

Fan, ni har ju skrivit typ 58 sidor medans jag postade ett inlägg med min expertkompetens i jordgubbskrämtråden.

Jag ger upp och går och lägger mig, helt utmattad av expertutlåtandet och allt förarbete i form av läsning på tillverkares hemsidor....

• Ord blind

Förresten är ajg glad att min man har kommit hem. Han har köpt två orkideer till mig och stannade i Gränna påvägen hem så nu har jag kramp i käkarna....

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-26 22:15:16 följande:
    Sugit mycket? Och tacksamt?
    :-P

Jag suger inte kuk...
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-03-26 22:18:39 följande:
    Du har en bra man. *kramas*
    *kram*
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-27 13:10:39 följande:
    Men vafan? Du gillar inte att knulla och du suger inte kuk........Du måste vara sjukt smart och intressant alltså! *nyfiken*
    Ja, jag vet ibland inte riktigt vad min man har mig till.... Jag är en fruktansvärd skata när jag är gravid och kan inte föda honom fler barn efter denna knoddisen. Så jag vet verkligen inte...
Svar på tråden The return of the Lolilla