Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-12-12 18:31:48 följande:

Haj!

oh hej pang!
    hur har din dag varit?
    vill du ha en skal korvsoppa?
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-12-12 18:36:02 följande:
    Naj tack Har precis ätit och nu mår jag illa.
    Min dag har varit bra, ganska mycket att göra. Själv då?  
    det har varit en frustrerande dag. jag har inte fatt nagot gjort. jag har massor att göra och hade massor med tid men instaltörert i källarn och barn som inte ville sova middag samtidigt utan det tog typ 4 timmar allt som allt för att dom växlades av.
    na ja allt är bra annars
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-12-12 18:43:55 följande:
    Vad ska bli installerat?
    varan värme panna. luftvärmepump hade dom bygt in helt fel sa den behövde flyttas och sedan kaklade dom om golvet och sedan slutade skiten fungera och da kom dom fram till att den var full med kalk och det har dom spolat ur idag. vi har inte haft varmt vatten pa hela helgen vilket gör mig lätt iriterad efter som jag inte kan bada da
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-12 18:47:20 följande:
    Såna dagar är till för att glömmas! Bättre dag imorgon.
    korvsoppan blev god i allafll och minsta mimidingen har ätigt sa det nästan maste bubbla ut genom öronen snart. och om jag känner piggelin ska jag faktiskt ta och sy lite i kväll när mannen komigt hem
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-12 20:55:48 följande:
    Fantastiskt! Korvsoppa är underskattad. Vi ska äta potatissoppa imon med våfflor (eller våtflor med googles stavningskoll.... )  efter.....
    woffel soppa!
    vi ska äta nagot gott i morgon men jag vet inte rkitigt vad ennu.
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-12 21:02:51 följande:
    Mitt barn föreslår alltid Taccos när han får vara med och tycka.   .....   Eller McD.   Imon blir det McD till lunch.
    det är ju gott ju!
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-12 21:25:25 följande:
    Japp! Fast när man ätit det alla fredagar från maj-nov så.....  
    ah ja i sverige är det ju fredagsmysemat
  • knisse

glad lucia

• knisse

jag njuter av lucia tag fran eras

Svar på tråden The return of the Lolilla