Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-12-09 20:36:49 följande:
    Snusktant. Bry dig inte om henne Käre Sven hon försöker bara utnyttja din nöd för att tillfredställa sina egna perversa lustar.

Kul att se er alla! *vinkar*
    ja klart jag gör!
    nagon maste ju ha en vinning av att han gar runt och är nödkat!
    all denna manliga kathet till ingen nytta!
    det är ju förfan sexmisbruk!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 15:46:52 följande:
    Nu drar den här kontorsråttan hem på helg.

Ska inte ligga...om det nu skulle vara av intresse.
    komm snart tillbaka!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 21:17:20 följande:
    Afton.
    heeej *ler sa där teene förälskat*
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 21:25:17 följande:
    Hahaha! Tönt. :-P

Nå...i vilka trådar är det liv i på FL numera? 
    du blir diskuterad i traden vem vill ha sex med dig
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 21:52:58 följande:
    Kniss & Jia: Den här gybbtjyven blir faktiskt rörd att ni minns honom med dylika....känslor. Skäms
    ähhh det är väll självklart! du vet atraktiva kloka männ växer inte pa träd!
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 22:12:23 följande:
    E're så illa?

Ska jag skicka Luciatåg till dig i år igen? 
    oh ja! underbara du!
  • knisse
    knisse skrev 2011-12-09 22:13:52 följande:
    oh ja! underbara du!
    jag tror att det bara är du i hela vida värden som skulle komma ihg mig en san dag!
  • knisse
    Jolly Bob skrev 2011-12-09 22:19:07 följande:
    Hoppas jag inte. Måste ju finnas en hel drös människor som VET att du befinner dig utsocknes och förstår att du kräver mor Annas pepparkakor, julmust...och traditionellt Luciatåg?
    det betyder inte att dom bryr sig om att faktiskt ge mig nagodera!
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-12-10 01:32:02 följande:
    Här har det skrivits!!
    morron pang länge sen!
    allt väl? tänker pa dig!
Svar på tråden The return of the Lolilla